پیشنهاد ۱۳ میلیون یورو روسونری برای کاکا

 میلان بلافاصله به پیشنهاد نیویورک ردبولز امریکا واکنش نشان داد و پیشنهاد جدیدی را برای کاکا ارائه داده است. میلان از چهارشنبه با مدیر برنامه‌های کاکا وارد مذاکره شده است.

مدیر برنامه‌های کاکا و آدریانو گالیانی مدیر عامل باشگاه میلان به تازگی با هم دیدار کرده‌اند و منابع نزدیک به مارکا مبلغ قرارداد پیشنهادی میلان را ۱۳ میلیون یورو اعلام کرده‌اند و همچنین سران میلان از کاکا درخواست کرده‌اند که از دستمزد خود بکاهد. در کنار مسائل مالی، هنوز یک سری شرایط برای عقد دائمی قرارداد مانده است.

یکی از این شرایط، فروش کاسانو برای تسهیل ورود کاکا است. این نکته اصلی در تمامی مذاکرات میلان در فصل نقل و انتقالات است زیرا ماسیمو الگری سرمربی روسونری معتقد است که برای ورود کاکا به میلان، نیاز به فروش یکی از بازیکنان ترکیب خود دارد. گزینه های وی برای فروش پاتو، کاسانو و روبینیو است. گزینه کاسانو با توجه به درخواست وی جهت افزایش دستمزدش محتمل‌تر به نظر می‌رسد. احتمال بازگشت کاکا به میلان می‌تواند سبب افزایش اشتیاق هواداران میلان جهت خرید بلیت های فصل آینده این تیم باشد.

 این مساله یکی از مهمترین مشکلات برلوسکونی رییس باشگاه است. فروش ابراهیموویچ و سیلوا به پاری سن ژرمن سبب فروکش کردن عطش هواداران برای تماشا بازیهای فصل آینده میلان شده است و با توجه به مشکلات عدیده مالی که بر سر راه میلان قرار گرفته است، این باشگاه مجبور به فروش ستارگانش است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.