تیم ملی اسپانیا ۲۳میلیون یورو جایزه دریافت کرد

    در این رقابتها به همه تیمهای حاضر در یورو ۲۰۱۲ هشت میلیون یورو، برای هر پیروزی در مرحله گروهی یک میلیون یورو و برای هر تساوی پانصد هزار یورو جایزه پرداخت شده است.

همچنین به تیمهایی که در گروه خود سوم شدند یک میلیون یورو، تیمهایی که به مرحله یک چهارم پایانی راه یافتند دو میلیون یورو، تیمهایی که به مرحله نیمه پایانی صعود کردند سه میلیون یورو جایزه پرداخت شده است.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به تیم قهرمان این رقابتها هفت و نیم میلیون و به تیم نایب قهرمان چهار و نیم میلیون یورو جایزه پرداخت می کند.

به گزارش خبرگزاری آلمان از کیف، در مجموع در رقابتهای یورو ۲۰۱۲ یکصد و نود و شش میلیون یورو جایزه اهدا شده است درحالی که در دوره گذشته این رقابتها که در سال دو هزار و هشت در اتریش و سوئیس برگزار شد، یکصد و هشتاد و چهار میلیون یورو جایزه اهدا شده بود.

بر اساس فهرست اهدای جوایز مالی این رقابتها اسپانیا بیست و سه میلیون یورو ، ایتالیا نوزده و نیم میلیون یورو ، آلمان شانزده میلیون یورو ، پرتغال پانزده میلیون یورو ، انگلیس دوازده و نیم میلیون یورو ، جمهوری چک دوازده میلیون یورو ، یونان یازده و نیم میلیون یورو ، فرانسه یازده و نیم میلیون یورو ، روسیه ده و نیم میلیون یورو ، کرواسی ده و نیم میلیون یورو ، دانمارک ده میلیون یورو ، اوکراین ده میلیون یورو ، لهستان نه میلیون یورو ، سوئد نه میلیون یورو ، هلند هشت میلیون یورو و ایرلند نیز هشت میلیون یورو جایزه دریافت کرده اند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.