“تو و من” ۹۰۰ میلیون و “سلام بر فرشتگان” ۳ میلیون تومان فروخت+ تصاویر

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران وضعیت فروش فیلم ها با وجود اکران آثار جدید همچنان چنگی به دل نمی زند این درحالی است که طی دو هفته گذشته ۸ فیلم سینمایی جدید بر روی پرده های سینمایی رفته اند هفته گذشته تنها فیلم صدرنشین گیشه های سینمایی مان “کلاه قرمزی و بچه ننه” بود که حالا امروز جای آن را اختاپوس سید جواد هاشمی گرفته است.

“اختاپوس” به نسبت دیگر فیلم های سینمایی در حال اکران پرفروش است.

این فیلم با در اختیار داشتن سانس های ویژه مدارس توانست این هفته در صدر جدول فروش روزانه قرار بگیرد این فیلم پس از ۲۱ روز نمایش و همچنین داشتن ۲۳ سانس سینمایی توانست فروشی ۱۶۰ میلیون تومانی را برای خود رقم بزند و در مجموع با فروش خود در سینماهای شهرستان رقمی ۲۰۰ میلیون تومانی را بدست آورد.
فیلم سینمایی “تو و من” به کارگردانی محمد بانکی نیز پس از ۵۳ روز نمایش توانست فروش خود در تهران و شهرستان را به مرز ۹۰۰  میلیون تومان نزدیک کند و در آستانه ۱ میلیارد تومان قرار گیرد.

فیلم سینمایی “یکی می خواد باهات حرف بزنه” به کارگردانی منوچهر هادی نیز این هفته جز پرفروش ها بود این فیلم از امروز سینمای سرگروهش یعنی استقلال را به جمع سالن های سینمایی خود اضافه می‌کند به  همین دلیل به نظر می‌رسد این فیلم این هفته افزایش فروش پیدا  کند این فیلم پس از ۷ روز نمایش فروشی ۵۰ میلیون تومانی را برای خود بدست آورد.

فیلم سینمایی “بغض” به کارگردانی رضا درمیشیان نیز که سینمای سرگروه خود را از دست داده اما اکرانش در سالن های سینمایی دیگر همچنان ادامه دارد و توانست فروشی ۲۴۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زند.

فیلم سینمایی “بوسیدن روی ماه” به کارگردانی همایون اسعدیان نیز پس از چهار هفته نمایش فروشی ۲۱۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زد.

فیلم سینمایی “هم بازی” به کارگردانی غلامرضا رمضانی که پس از ۳ سال فرصت اکران پیدا کرده، پس از ۲۱ روز نمایش فروشی ۳۲ میلیون تومانی را از گیشه های سینمایی نصیب خود کرد و متاسفانه نتوانست فروش قابل قبولی داشته باشد.

فیلم سینمایی “آینه های روبرو” به کارگردانی نگار آذربایجانی نیز با داشتن کم ترین سالن سینمایی پس از یک هفته اکران فروشی ۱۳ میلیون تومانی را تجربه کرد.

فیلم سینمایی “سلام بر فرشتگان” به کارگردانی فرزاد اژدری نیز متاسفانه پس از یک هفته اکران نتوانست در گیشه های سینمایی موفق شود این فیلم در نهایت فروشی ۳ میلیون تومانی را بدست آورد.

فیلم سینمایی “پیمان” به کارگردانی مجید فخیم زاده نیز پس از یک هفته اکران فروشی ۵ میلیون تومانی را تجربه کرد.
از میان ۴ فیلم آینه های روبرو ، یکی می‌خواد باهات حرف بزنه، سلام بر فرشتگان و پیمان که یک هفته اکران شده اند تنها فیلم سینمایی یکی‌ می‌خواد باهات حرف بزنه به کارگردانی منوچهر هادی به نسبت دیگر فیلم ها مخاطب بیشتری داشت./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.