تکرار ضربه‌عقرب توسط عجیب‌ترین دروازه‌بان تاریخ + فیلم

۲۰م آذر ،

بدون شک هیگوئیتا عجیب‌ترین و برحاشیه‌ترین درواز‌ه‌بان تاریخ است.

به گزارش ممتازنیوز، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کلمبیا که ۱۷ سال پیش در دیدار مقابل تیم ملی انگلیس با ضرب مشهور عقربی خود سر زبان ها افتاد بار دیگر در یک دیدار دوستانه در هند این حرکت را تکرار کرد.

این سنگربان ۴۶ ساله که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است در دیدار دوستانه ستارگان هندوستان مقابل ستاره های سابق فوتبال برزیل که در کلکته برگزار شد داخل دروازه تیم هندی قرار گرفته بود.



هیگوئیتا در دیدار منتخب هند و برزیل این حرکت آکروباتیک را تکرار کرد

“به به تو”، “دونگا” و “جونینیو پائولیستا” که هر سه با برزیل قهرمان جام جهانی شده اند از نام های مشهور تیم منتخب برزیل بودند. اما این هیگوئیتا بود که بار دیگر تمام توجهات را معطوف خود کرد.

او قبل از بازی به هواداران فوتبال هند قول داده بود کار ویژه ای در این بازی انجام دهد. او گفته بود: یکی از بهترین نمایش هایم را در این بازی به شما ارائه می دهم. به این شیوه از مردم شهر کلکته تشکر خواهم کرد.



هیگوئیتا سال ۱۹۹۵ به این شکل ضربه جیمی ردنپ را از روی خط دروازه خارج کشید

هیگوئیتا همیشه ریسک می‌کرد و علاقه بسیاری داشت که از دروازه خارج آمده و نقش سوئیپر را داشته باشد. ضربه عقرب او که در دیدار دوستانه برابر انگلیس در ویمبلی در سال ۱۹۹۵ زد و مانع از گشوده شدن دروازه‌اش روی ارسال جیمی ردنپ شد، یکی از عجیب‌ترین عکس‌العمل‌های او بود.

دیدار دوستانه ستارگان فوتبال هندوستان و ستارگان اسبق فوتبال برزیل در نهایت با پیروزی ۳ بر یک برزیلی ها به پایان رسید.

یکی دیگر از معروف‌ترین حرکات او در دور دوم جام‌جهانی ۹۰ ایتالیا برابر کامرون شکل گرفت. دو تیم بدون گل مساوی بودند و در وقت اضافه زمانی که هیگوئیتا قصد دریبل کردن روژه میلا، مهاجم باسابقه حریف را داشت که توپ را از دست داد و میلا گلزنی کرد. در نهایت کلمبیا ۲ بر یک شکست خورد.

در خارج از زمین هم هیگوئیتا همیشه خبرساز بود و پس از انتشار یافتن چند پرونده آدم ‌‌ربایی‌اش، تست کوکائین او در سال ۲۰۰۴ مثبت اعلام شد. فیلم زیر، ضربه عقرب هیگوئیتا در ۱۷ سال پیش را نشان می دهد.

دانلود

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.