عجیب ترین زایمان دنیا

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

عقرب ها در هنگام تولید مثل رفتارهای عجیبی را از خود نشان می دهند.در عقربها جنس نر قادر iبه شناسایی جنس ماده نمی باش و معمولا ماده ها جفت خود را انتخاب می نمایند و نرها با انجام حرکات ویژه رقص مانندی خصوصیات برتر خود را iبه ماده ها نشان می دهند.

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ عقرب ها در سه سالگی iبه سن بلوغ می رسند و تا آن موقع باید بین ۸ تا ده بار پوست اندازی بکنند.عقرب ها معمولا موجودات منزوی می باشند ولی در هنگام تولید مثل رفتارهای عجیبی را از خود نشان می دهند.در عقربها جنس نر قادر iبه شناسایی جنس ماده نمی باش و معمولا ماده ها جفت خود را انتخاب می نمایند و نرها با انجام حرکات ویژه رقص مانندی خصوصیات برتر خود را iبه ماده ها نشان می دهند.
زیست بوم:زمان بارداری در انواع عقرب بین ۲ تا ۴ ماه است.عقرب ها موجوداتی زنده زا می باشند و از اواسط تابستان تا نیمه پاییز بسته iبه نوع عقرب از ۶ تا ۹۰ نوزاد iبه دنیا می آورند در بعضی از انواع عقرب نوزاد ها از پشت و در بعضی نیز از سر عقرب iبه دنیا می آیند و وقت خروج نوزاد نیز بین انواع عقرب متفاوت است و بین یک ساعت تا ده روز طول می کشد.در ابتدا نیز نوزادان عقرب بدون دهن یا مقعد باز می باشند. در نهایت این زایمان عقرب مادر می میرد و دهها عقرب سفید رنگ و iبه ظاهر آرام و بی دردسر iبه جمعیت بندپایان کره زمینن افزوده می گردد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.