تیم ملی کاراته ایران عازم فرانسه شد

۲۸ آبان ،

2[12].jpg

تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران جهت شرکت در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان عازم فرانسه شد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سعید فرخی، مازیار الهامی، سامان حیدری، سجاد گنجی‌زاده و ابراهیم حسن‌بیگی در بخش کومیته تیمی، فرید حقیقی با مربی‌گری امیر یاری در بخش کاتای انفرادی، احد شاهین، فرزاد محمدخان‌لو و آرمین روشنی به مربی‌گری سعید نیکوخصلت در بخش کاتای تیمی، امیر مهدی‌زاده وزن (۶۰ کیلوگرم)، سعید احمدی (۶۷ کیلوگرم)، بهمن عسگری (۷۵ کیلوگرم)، علی فداکار (۸۴ کیلوگرم) و ذبیح‌الله پورشیب (۸۴+ کیلوگرم) دربخش کومیته انفرادی نفرات اعزامی می باشند.

علی‌رضا کتیرایی و مهران بهنام‌فر به عنوان مربی‌، تورج ساسانی (کمک‌مربی)، سید محمد حسینی(مربی‌بدنساز) و حبیب‌الله ناظریان به عنوان مدیر فنی تیم اعزامی را همراهی می کنند.

محسن عاشوری دبیر فدراسیون به عنوان سرپرست تیم ملی دو روز زودتر به فرانسه رفته است تا کارهای اولیه و هماهنگی را انجام دهد.

بیست و یکمین دوره مسابقه‌های کاراته قهرمانی جهان از یکم تا پنجم آذرماه در پاریس برگزار می‌شود که این دومین میزبانی فرانسوی‌ها برای مسابقه‌های جهانی است.

مسابقه‌های کاراته قهرمانی جهان از سال ۱۹۷۰ پایه‌گذاری شده و هر دو سال یک بار برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها تا سال ۲۰۱۰ در هفت وزن برگزار می‌شد اما بعد از آن سال با نظر فدراسیون جهانی به پنج وزن کاهش یافت.

تیم ملی کاراته ایران در آخرین دوره حضور خود در این رقابت‌ها با تک مدال نقره حامد زیگساری در وزن ۶۷ کیلوگرم در مکان شانزدهم جهان قرار گرفت.

همراه تیم ملی کاراته ایران پنج داور به نامهای محمدعلی مردانی و مجید قربانی برای قضاوت و جواد سلیمی، منوچهر حاج‌محمدیان و سید رضا خادمیان برای شرکت در آزمون ارتقای درجه و همچنین قضاوت به پاریس می‌روند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.