جامعه جهانی آماده پذیرش دولت فلسطین است

۱۳م آذر ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: فلسطین می‌تواند از تمامی امتیازات منشور سازمان ملل متحد استفاده کرده و رژیم جعلی صهیونیستی همچون قبل، یک‌‌‌‌تنه مطالبات خود را تحمیل نکند.

حسین معین‌آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ارتقاء جایگاه فلسطین در سازمان ملل متحد، گفت: صهیونیست‌ها سعی دارند که صلح بین اعراب و رژیم غاصب صهیونیستی و یا به عبارتی صلح میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان، پیش از تشکیل دولت قانونی فلسطین صورت گیرد تا طبق فاکتورهای مورد نظر خودشان پیش روند.
 
وی افزود: پیش از این فلسطین، از امتیازاتی چون شکایت، پیگیری قضایی و مسائل دیگر در رابطه با جنایات صهیونسیت‌ها برخوردار نبود، اما هم‌اکنون به‌عنوان یک نهاد قانونی و دولتی می‌تواند جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی را پیگیری کند.
 
معین‌آبادی با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک، جایگاه فلسطین به یک دولت عضو گذر خواهد کرد، تصریح کرد: ۱۳۸ رای موافق در مقابل تنها ۹ رأی مخالف، نشان می‌دهد که جامعه جهانی، آماده پذیرش دولت فلسطین است.
 
وی افزود: فلسطین می‌تواند از تمامی امتیازات منشور سازمان ملل متحد استفاده کرده و رژیم جعلی صهیونیستی همچون قبل، یک‌‌‌‌تنه مطالبات خود را تحمیل نکند.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: رأی مجمع عمومی سازمان ملل متحد نشان داد که رژیم اشغالگر صهیونیستی دیگر مشروعیت ندارد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.