جزئیات دستگیری ضارب حادثه خیابان مدنی

رییس پلیس پیشگیری پایتخت جزئیات دستگیری ضارب حادثه روز گذشته خیابان مدنی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، سرهنگ محسن خانچرلی صبح سه‌شنبه در خصوص جزئیات حادثه روز گذشته خیابان مدنی، با بیان اینکه متهم ۲۳ ساله حادثه روز گذشته خیابان مدنی خود را در فرماندهی انتظامی قم به پلیس معرفی کرده است از مرگ یکی از مجروحان حادثه روز گذشته به علت شدت جراحت وارده خبر داد و گفت: در ساعت ۱۱:۳۷ روز دوشنبه ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰در جریان وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در خیابان شهید مدنی قرار گرفتند.

وی با اشاره به این که ماموران در کمتر از پنج دقیقه در صحنه حادثه حضور یافتند و با پیکر خونین مردی که در قصابی در خیابان شهید مدنی مشغول فعالیت بود مواجه شدند، افزود: تحقیقات ماموران ادامه داشت تا اینکه اخبار دیگری مبنی بر مجروح شدن ۱۱ نفر دیگر در خیابان شهید مدنی به ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک رسید و ماموران پس از حضور در صحنه حادثه متوجه شدند ضارب پس از مضروب کردن مرد قصاب، اقدام به مضروب کردن ۱۱ نفر دیگر کرده است.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد:اطلاعات خوب مردمی موجب شد فرد ضارب سریعا توسط پلیس شناسایی شود به گونه‌ای که تنها یک ساعت پس از وقوع حادثه، پلیس سرنخ‌های مهمی در خصوص هویت و محل سکونت ضارب به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در حال تحقیق بودند که خبری مبنی بر معرفی ضارب به یکی از کلانتری‌های شهرستان قم دریافت شد، افزود: ضارب پس از اطلاع از پیگیری‌های پلیس برای دستگیری‌اش خود را به یکی از کلانتری‌های قم معرفی کرد که با هماهنگی متهم در اختیار پلیس پایتخت قرار گرفت.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه ضارب جوانی ۲۳ ساله به نام «حسین ک» است، افزود: تحقیقات نشان داد که این جوان به دلیل اختلافات خانوادگی با مادربزرگ خود در خیابان شهید مدنی سکونت دارد و تاکنون این فرد هیچ انگیزه‌ خاصی را برای انجام این عمل خود، اعلام نکرده است.

وی به اعترافات «حسین» اشاره کرد و گفت: نامبرده حوالی ظهر به منزل مراجعه کرده و بنا به دلایلی عصبانی شده و با حضور در قصابی محل، از وی درخواست چاقو کرده و پس از دریافت چاقو، علاوه بر مجروح کردن قصاب، اقدام به مجروح کردن ۱۱ تن دیگر نیز می‌کند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت به سوابق «حسین» اشاره کرد و گفت : نامبرده دارای سه فقره سابقه کیفری در زمینه زورگیری، استعمال مواد مخدر و سرقت موتورسیکلت است که تحقیقات تکمیلی برای یافتن انگیزه اصلی این فرد و همچنین دیگر سوابق «حسین»‌ ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌های پلیس نشان داد که «حسین» چند ماهی با پدر خود در یک کشتارگاه فعالیت می‌کرده، در مورد برخی خبرها مبنی بر قصد ورود این فرد به یک مدرسه خاطرنشان کرد: این فرد قصد ورود به مدرسه را نداشته و در حین تردد اقدام به مجروح کردن دیگران کرده است.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص مصرف ماده مخدر شیشه توسط متهم نیز گفت: هنوز این فرد در مورد مصرف مواد مخدر شیشه صحبتی نکرده، اما پس از اتمام بازجویی‌های اولیه، آزمایشات لازم در این خصوص نیز انجام می‌شود.

به گزارش تابناک قرار است امروز نامبرده در محل وقوع جرم با دستور مقام قضایی گردانده شود.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.