جزییات حمایت کریستین امانپور و نقش یک یهودی در فیلم ضدایرانی +عکس و فیلم

نکته جالب در مورد این فیلم مستند که در بین سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ میلادی ساخته شده است حمایت افراد شناخته شده ای در حوزه رسانه های غربی مثل کریستین امانپور مجری شبکه سی ان ان آمریکا و کریم سجاد پور مفسر شبکه سی ان ان و بی بی سی است.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، همانطور که در رسانه های مختلف کشورمان اعلام شد به تازگی فیلمی ضد ایرانی در سینماهای لس آنجلس به روی پرده رفت تا دوباره فرهنگ ایرانی را نشانه گرفته و عناد غرب را نسبت به ایران نمایان کند.

این فیلم برای نخستین بار در دو اکران عمومی درجشنواره فیلم لس آنجلس به نمایش درآمده بود و بار دیگر روز گذشته در این شهر به نمایش در آمد. در این مطلب به رمز گشایی از این مستند ضد ایرانی – اسلامی و پشت پرده تولید کنندگان آن می پردازیم.

مستند ” The Iran Job ”  به کارگردانی تیل شادر فیلم‌ساز آمریکایی و تهیه‌کنندگی همسرش سارا نجومی، یک یهودی ایرانی‌الاصل که به گفته خود دو سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را به مقصد آمریکا ترک کرد، از “کوین آلفونسو شپارد” ــ بازیکن آمریکایی‌تبار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد و لوله آ.اس شیرازــ  استفاده شد تا در یک فیلم ضداسلامی ایفای نقش کند.

در این مستند بیننده جامعه ایرانی را یک جامعه خشک با تفکرات بسته مشاهده می کند که در آن به زنان ظلم شده و خود ایران را کشوری پر از کلاهک‌های هسته‌ای و تروریست‌های مسلمان معرفی کرده و مدعی می‌شود که اسلام دارای چهره‌ای خشن، تروریستی، و ضد بشری است که چیزی جز تبعیض و ویرانی به همراه ندارد ــ لحظات اولیه این مستند که با صدای اذان و قدم زدن شپارد در خرابه‌ای شروع می‌شود خود حاکی از این مطلب است.

کوین شپارد ۳۲ ساله که از سال ۸۸ الی ۹۰ ابتدا در تیم دانشگاه آزاد و سپس در تیم لوله آ.اس شیراز به عنوان بازیکن به خدمت گرفته شد و از خزانه دولتی و پول مردم این کشور امرار معاش کرده و مواجب خود را کسب می‌کرد، در ساخت مستندی علیه مردم ایران و مسلمانان بازی کرده که خود آن را برگی از خاطراتش در ایران عنوان داشته است.

به نظر می رسد که کارگردان این مستند در فیلم خود به سراغ سوژه نخ نما شده ای مثل برابری زن و مرد در دین اسلام رفته و سپس با حضور ۳ زن در این فیلم که به نظر از پرسنل باشگاه بستکبال هستند به نقد و زیر سوال بردن قوانین اسلامی می پردازند تا آنجایی که یکی از زنان حاضر در فیلم صراحتا می گوید: تفاوتی که او “شپرد” با مردان ایرانی دارد این است که او عقاید من را می پذیرد.

به گزارشممتازنیوز، نکته جالب در مورد این فیلم مستند که در بین سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ میلادی ساخته شده است حمایت افراد شناخته شده ای در حوزه رسانه های غربی مثل کریستین امانپور مجری شبکه سی ان ان آمریکا و کریم سجاد پور مفسر شبکه سی ان ان و بی بی سی است. باید گفت که متاسفانه این فیلم در کشور ایران و بدون مجوز ساخته شده و به نظر می رسد که عوامل این فیلم به راحتی در چندین نقطه از کشور ما به سفر پرداخته و بدون هیچ دغدغه ای این فیلم را ساخته و اکنون به نمایش آن اقدام کرده اند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.