«آن سوی تپه ها»به «واقعیت» رسید

جام جم آنلاین: فیلم «واقعیت» ساختۀ ماتئو گارونه، کارگردان ایتالیایی، برندۀ جایزۀ بزرگ «جشنواره فیلم کن» در سال جاری میلادی شد. این فیلم روایت تلاش مردی است که می‌کوشد ستارۀ یک برنامۀ تلویزیونی شود.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین، کارگردان ایتالیایی دربارۀ این اثر گفت: در فیلم به کمدی های ایتالیایی گرایش داشتم. این فیلم در آغاز صورت یک کمدی را دارد، اما در پایان تبدیل به یک اثر دراماتیک می‌شود.

کریستین مونگیو، فیلمساز ۴۳ سالۀ رومانیایی نیز با فیلم «آن سوی تپه‌ها» برندۀ جایزۀ بهترین فیلم نامۀ جشنوارۀ کن شد.

او دربارۀ این اثر به «یورونیوز» گفت: فیلم جدیدم چندان ساده نیست، اما در آن کوشیده‌ام ساختار فیلم قبلی ام را حفظ کنم، با وجود این باید گفت که در پی داستان‌هایی هستم که اهمیت خاص خود را دارند. فکر می‌کنم امروزه فیلم‌های بسیاری می‌سازند که تنها جنبۀ سرگرمی دارند. بعد مثبت جشنوارۀ کن این است که از سینما حمایت می‌کند و متفاوت و منحصر به فرد است.

فیلم آن سوی تپه‌ها که براساس رمانی از تاتیانا نولسکو، روزنامه نگار رومانیایی ساخته شده، کشمکش میان عشق و ایمان را به تصویر می‌کشد.

 این فیلم در ظاهر دربرگیرندۀ روایتی ساده است، اما همزمان لایه ای اجتماعی نیز دارد.

کریستینا فلوتور، بازیگر رومانیایی و برندۀ جایزۀ بهترین هنرپیشۀ زن این دوره از جشنواره کن گفته است که کریستین مونگیو کارگردانی جالب و بهترین فیلم سازی است که او تا به حال با وی همکاری کرده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.