جزییات طرح«ازدواج آسان» در دانشگاه‌ها/افتتاح طرح در ۹ دانشگاه تا پیش از محرم

۲۲ آبان ،

farhad motai-12-13.jpg

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دفاتر ازدواج آسان به شکل آزمایشی در ۹ دانشگاه بزرگ کشور تا پیش از ماه محرم افتتاح خواهد شد.

غلامرضا خواجه سروی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه این طرح با همکاری خیرین، وزارت کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و جوانان و وزارت علوم اجرا می‌شود، اظهار کرد: در این طرح بها‌هایی که دانشجو باید برای ازدواج مثل بها‌ سالن، شام و بها‌های آغاز زندگی بپردازد، توسط خیرین فراهم خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این طرح تا آنجا که ممکن باشد از امکانات دانشگاه‌ها نیز استفاده می‌کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با اشاره به طرح ازدواج دانشجویی که توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: ازدواج دانشجویی طرح بسیار خوبی است، اما تعداد آن پایین و به نوعی یک کار سمبلیک و نمادین است.

خواجه سروی با بیان اینکه طرح «ازدواج آسان» ادامه همین طرح است، گفت: با این تفاوت که در این طرح بیشتر از امکانات خیرین استفاده می‌شود.

معاون وزیر علوم در پایان با بیان اینکه این طرح پیشنهاد خود خیرین بوده است، افزود: برخلاف طرح ازدواج دانشجویی این طرح به شکل دائمی اجرا می‌شود و به این شکل نیست که سالی یک بار مراسم برگزار و همه شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.