جشنواره برترین روابط عمومی صنعت بیمه

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:مراسم اختتامیه سومین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه با هدف برقراری پویایی روابط عمومی های صنعت بیمه همزمان با بیستمین همایش بیمه و توسعه برگزار می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، شهریار شیبانی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گویی با بیان این مطلب از «تقدیر و تجلیل از فعالان عرصه روابط عمومی های صنعت بیمه و معرفی آثاربرتر»،«ایجاد رقابت ،تحول، پویایی و نوآوری در روابط عمومی های صنعت بیمه، به اشتراک گذاردن تجربیات پدیدآورندگان آثار برتر با سایر مجموعه های همکار» و «برقراری وحدت رویه در فرهنگ سازی بیمه» به عنوان اهداف برگزاری این جشنواره نام برد.

وی افزود: آثار دریافتی روابط عمومی شرکت های بیمه در فاصله ابتدای مهر سال تا پایان مهر سال تولید شده و شرکت های بیمه آثار خود را را تا روز بیستم آبان به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

وی با بیان اینکه آثار در حوزه های مختلف و تخصصی انتشار یافتنات، ارتباط با رسانه‌ها، امور هنری، روابط عمومی الکترونیک، تبلیغات، ارتباط داخل سازمانی، پژوهش اجتماعی، مدیریت روابط عمومی، کارشناس برتر روابط عمومی و خلاقیت در بخش توسعه بیمه های طبقه بندی شده اند، گفت: آثار دریافتی پس از جمع بندی در اختیار تیم داوران قرار گرفته و از برندگان آثار در روز سیزده آذر در مراسمی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه تقدیر خواهدشد.

به گفته شیبانی بیش از ۲۵۰ اثر در حوزه های مختلف به دیبرخانه رسیده و از بین این آثار به ۱۱ اثر برتر جوایزی تعلق خواهد یافت.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.