تجلیل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد

۱۸م آذر ،

بینا- طی مراسمی در ادامه نوزدهمین همایش ملی و پنجمین همایش بین المللی بیمه و توسعه از برترین روابط عمومی های صنعت بیمه کشور تجلیل شد.
به گزارش بینا، در این همایش که با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر اقتصاد و دارایی ، رییس کل بیمه مرکزی و مدیران شرکت های بیمه روز ۱۳ آذرماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد، روابط عمومی شرکت بیمه پاسارگاد به عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور در رشته روابط عمومی الکترونیک برگزیده شد و لوح سپاس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شرکت بیمه پاسارگاد اهداء شد.
مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی در بخشی از پیام نوشتاری خود در لوح تقدیر آورده است: روابط عمومی ها در هزاره سوم به درک تازه ای از مفهوم ارتباطات و تعاملات چند سویه رسیده اند و امروز نه به مثابه پیشانی هر سازمان بلکه به عنوان قلب تپنده آن عمل می کنند. خوشبختانه صنعت بیمه، همدل تر و یکپارچه تر از همیشه با تکیه بر توان فکری و خلاقیت نیروهای توانمند خود در مسیر برقراری وحدت رویه در فرهنگ سازی، حرکت می کند.
گفتنی است، روابط عمومی بیمه پاسارگاد در اولین کنفرانس بین المللی بررسی نقش روابط عمومی و ارتباطات در ارتقای فرهنگ بیمه که همزمان با برگزاری جشنواره برترین های روابط عمومی صنعت بیمه کشور در هشتم اسفند ماه ۱۳۸۹ برگزار شد، به عنوان روابط عمومی برتر در رشته اطلاع رسانی برگزیده و لوح سپاس برترین روابط عمومی های صنعت بیمه کشور را دریافت نمود.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.