جشنواره نوروزی ADSLمخابرات برگزار می‌شود

۲۸م اسفند ، فارس- شرکت مخابرات ایران اولین جشنواره نوروزی اینترنت پرسرعت را برای مشترکانی که ADSL یک ساله مخابرات را خریداری می‌کند، برگزار می‌کند و از ۱۲ اسفندماه تا شش اردیبهشت ۹۲ هر هفته ۷۰ گالگسی TAB سامسونگ هدیه می‌دهد.

،شرکت مخابرات ایران برای مشترکان سرویس ADSL خود جشنواره نوروزی برگزار می‌کند.

نخستین جشنواره نوروزی اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران از روز ۱۲ اسفندماه آغاز شده و تا ششم ۹۲ اردیبهشت هر هفته ادامه خواهد داشت.

در مدت این جشنواره به مشترکانی که سرویس ADSL یک ساله مخابرات را خریداری کنند، یه قید قرعه هر هفته ۷۰ دستگاه گالگسی TAB سامسونگ جایزه داده می‌شود.

از زمان آغاز این جشنواره، اولین دوره قرعه کشی در روز ۲۲ اسفند ۹۱ و دومین دوره قرعه کشی روز قبل در ۲۷ اسفند برگزار شد و قرعه کشی سوم پس از تعطیلات نوروز انجام خواهد شد.

به گفته معصومه جلالی معاون روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در اولین دوره قرعه کشی بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ نفر سرویس ADSL یک ساله مخابرات را خریداری کرده و در قرعه کشی شرکت کرده بودند.

جوایز برندگان در پایان جشنواره روز ۲۷ اردیبهشت (روز جهانی مخابرات) به برندگان اهداء خواهد شد.

قرعه‌کشی با حضور مدیران شرکت مخابرات ایران، نماینده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شرکت مخابرات استان‌ها از طریق ویدیو کنفرانس برگزار می‌شود.

پس از هر بار قرعه‌کشی اسامی برندگان در پایگاه اینترنتی شرکت مخابرات ایران اعلام می‌شود.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.