جلالی: کریمی می‌تواند در جام جهانی به تیم ملی کمک کند

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – رقابت‌های لیگ برتر روز به روز حساس‌‌تر می‌شود و این در حالی است که پنج، شش تیم بالای جدول شانس خود را برای قهرمانی امتحان می‌کنند.

به گزارش ممتاز؛در این میان مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی شانس این تیم را برای رسیدن به قهرمانی بیشتر از سایر مدعیان می‌داند و امیدوار است که تراکتور را در پایان فصل جاری قهرمان کند.  او در خصوص شرایط تراکتور و مسائل دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

  

به نظر شما چرا رقابت مدعیان قهرمانی در این فصل فشرده‌تر از سال‌های قبل است و به هیچ عنوان نمی‌شود پیش‌بینی کرد کدام تیم قهرمان می‌شود؟

به هر حال همه تیم‌ها خوب می باشند و این موضوع فقط مربوط به تیم‌های بالای جدول نمی‌شود. الان سطح رقابت بسیار نزدیک شده و فاصله تیم‌ها با یکدیگر نزدیک است. بعضی وقت‌ها چنین شرایطی پیش می‌آید و چندان عجیب نیست.

شما معتقدید که چه تیمی شانس اول قهرمانی است؟

من شانس تیم خودم را بیشتر از مدعیان می‌دانم. این حرف را به خاطر نوع فوتبال تراکتور می‌زنم و اینکه در تیم ما اتحاد و همدلی برای قهرمان شدن وجود دارد. من امیدوارم که در نهایت این اتفاق رخ دهد.

این روزها بین کارلوس کروش و بعضی مربیان اختلافاتی به وجود آمده است. به نظر شما آیا با آغاز لیگ قهرمانان باید تیم‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها بدون ملی‌پوشان بازی کنند؟

من فکر می‌کنم باید این موضوع را با حرف زدن و جلسه‌ای که بین مربیان و کروش برگزار می‌شود حل کرد. مسلما هیچ یک از دو طرف را نمی‌توان نادیده گرفت. از یک طرف بحث تیم ملی و حضور در جام جهانی مطرح است و از طرف دیگر بحث باشگاه‌ها مطرح است که سبب شکل‌گیری تیم ملی می‌شود. به هر حال ما نمی‌توانیم اهمیت لیگ قهرمانان آسیا را در نظر نگیریم.

برخی معتقدند برای جام جهانی علی کریمی باید به تیم ملی دعوت شود. نظر شما چیست؟

در مورد دعوت کریمی باید کروش تصمیم‌گیرنده باشد و این موضوع از هر چیزی مهمتر است. با این حال در مورد کریمی باید بگویم که او بسیار خوب و با انگیزه بازی می‌کند. کریمی بازیکن باتجربه‌ای است و نظر شخصی من این است که در جام جهانی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

فکر می‌کنید ۱۲ بازی باقیمانده برای تراکتور چطور پیش برود؟

ما نیاز به آرامش و تمرکز داریم تا بتوانیم بازی‌ها را با موفقیت به پایان برسانیم. ما کار سنگینی داریم و برداشتن گام‌های بلند مستلزم این است که شخصیت قهرمانی داشته باشیم.

تکلیف حضور جاسم کرار و همچنین بازیکن برزیلی در تراکتور به کجا رسید؟

باشگاه در حال پیگیری است و به من گفته‌اند که آنها هفته آینده به تبریز می‌آیند.

به نظر شما چرا بازی‌های لیگ اینقدر بی‌تماشاگر است؟

این موضوع دلایل بسیاری دارد. اولا که کیفیت بازی‌ها پایین است و حاشیه‌های این فوتبال بسیار‌ها را آزرده می‌کند. استادیوم‌های ما از لحاظ امکانات رفاهی استاندارد نیست و مردم ترجیح می‌دهند بازی‌ها را از تلویزیون نگاه کنند. بسیار مواقع زمان بازی‌ها مناسب نیست و این مسائل تاثیرگذار است. در مورد استقبال هواداران تراکتور هم باید بگویم که آنها از فدراسیون ناراحت می باشند.

منظورتان چیست؟

من وقتی با هواداران و مردم تبریز حرف می‌زنم به من می‌گویند که از برخوردهای فدراسیون فوتبال ناراحت می باشند. آنها معتقدند که فدراسیون دوست ندارد تماشاگران تبریزی به استادیوم بیایند.

بازی با سپاهان را چطور می‌بینید؟

۳ امتیاز این مسابقه برای ما اهمیت بسیاری دارد و  امیدوارم برنده از زمین خارج بیاییم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.