جلالی: از کریمی راضی نیستم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

سرمربی تراکتورسازی از کریمی هم راضی نبود: «علی کریمی در آنچه مورد نظرمان بود عمل نکرد اما شاید با فرصت دادن به او شرایط عوض شود.»

فوتبال ایران

 

مجید جلالی در کنفرانس بعد از بازی با پرسپولیس درحالی که انگار داشت دربارهٔ یک بازی دیگر حرف می‌زد ادعا کرد که تیمش خوب بازی کرده، درحالی که تراکتوری که در سال‌های اخیر می‌شناختیم با تیم تقریبا دست‌وپا بسته‌ای که مقابل پرسپولیس نه چندان سرحال به میدان رفت تفاوت بسیاری داشت.

جلالی بعد از بازی گفت: «بازی خوبی انجام دادیم و با وجود ۱۰ نفره بودن مالکیت توپ بیشتری داشتیم اما آنقدر خوب نبودیم که برنده شویم و آنقدر بد هم نبودیم که ببازیم. از بازیکنانم ممنون هستم. بعد از ۱۰ نفره شدن سعی کردیم با آوردن بازیکنانی بازی را به تعادل بکشیم ولی متاسفانه در یک لحظه بازی را از دست دادیم و در اولین بازی خوب بازی کردیم و هفته‌های آینده تلاش می‌کنیم که بهتر بازی کنیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.»

وی در مورد داوری مسابقه گفت: «وقتی بدانیم داور بی قصد و غرض است می‌توان اشتباهاتش را قبول کنیم اما وقتی داور لجبازی می‌کند را نمی‌توانیم این مسئله را تحمل کنیم. اشتباهات داوری را صبورانه تحمل کردیم. وقتی لجبازی می‌کند تحمل اشتباهاتش سخت است. مجموعه داوری کشور باید شرایط را بهتر کنند ولی انصافا بسیار اذیت شدیم.»

سرمربی تراکتورسازی از کریمی هم راضی نبود: «علی کریمی در آنچه مورد نظرمان بود عمل نکرد اما شاید با فرصت دادن به او شرایط عوض شود.»

به نقل از قانون آنلاین

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.