جوابیه شهرداری iبه خبرآنلاین: عملی مغایر با پروانه و نقشه های مصوب ملاحظه نشد

این خبر امروز دوشنبه ۸ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشته بود :«سلام. در خیابان شریعتی نرسیده iبه میدان قدس ابتدای کوچه رفعت پلاک ۴ ملکی واقع است که بخشی از آن بدون داشتن پارکینگ تبدیل iبه آژانس کرایه اتومبیل میباشد. iبه صورتی که همواره ده ها ماشین در کوچه و جلوی پارکینگ منازل همسایگان توقف می نمایند.اخیرا نیز مالک ملک نسبت iبه ساخت همهی حیاط این ملک و تبدیل آن iبه مغازه اقدام نموده و ادعا می نماید با مجوزشهرداری می باشد. آیا شهرداری منطقه یک نباید نسبت iبه تبدیل همهی سطح حیاط iبه تجاری واکنش نشان دهد ؟ آیا هر کس می تواند حیاط منزل خود را iبه راحتی ساخته و تجاری نماید / آن هم داخل کوچه. آیا آژانس کرایه ماشین نباید پارکینگ داشته باشد؟»
جوابیه مهندس افشاری شهردار ناحیه ۸ منطقه یک iبه این شرح است:
عملیات توسعه بنا مطابق پروانه شماره ۲۰۰۴۸ iبه تاریخ ۲۵/۷/۹۱ در حال اجرا است و تا این لحظه یکشنبه ۷/۸/۹۱ مغایرتی نسبت iبه پروانه صادره و نقشه های مصوب نداشته است. 

البته پاسخ ارائه شده از سوی شهردار ناحیه ۸ منطقه یک فانع نماینده نمی باشد.زیرا در این جوابیه iبه هیج عنوان اشاره ای iبه این که آیا این ملک برای کل فضای خود توانسته است مجوز ساخت بگیرد یا این که می توان بدون پارکینگ مجوز آژانس تاکسی تلفنی گرفت و iبه مزاحمت های ایجاد شده این آژانس برای اهالی و کسبه محل که در همسایگی این ملک می باشند اشاره ای نشده است.و اگر بازهم خوانندگان خبر آنلاین در این مورد مشکلی دارند می توانند با ما مطرح نمایند .
۴۵ ۲۳۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.