حبیب رضایی و هانیه توسلی در نمایش سیامک احصایی

۱۲م دیماه ،

نمایش ˝قرار˝، با طراحی و کارگردانی سیامک احصایی و بازی حبیب رضایی و هانیه توسلی، در بخش ایران سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه می‌رود.

به گزارش هنرآنلاین، سیامک احصایی، که پیش از این نمایش “نامه‌هایی به تب” را در بیست و نهمین جشنواره تئاتر فجر به صحنه برده بود، در گفت و گو با ستاد خبری سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اشاره به تازهترین اثر نمایشی خود با نام “قرار”، که در بخش ایران سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا خواهد شد، گفت: در طراحی صحنه این نمایش بر خلاف دیگر طراحی هایی که داشته ام از شکل و شیوه عجیب و خاصی استفاده نکرده‌ام.

وی، که به همراه گروه نمایش مشغول تمرین برای اجرا در جشنواره است، در ادامه افزود: قصد دارم این نمایش را، که در آن طلا معتضدی به عنوان نویسنده، لیلا مدوم پور، آرش فصیح و سروناز نانکلی به عنوان گروه کارگردانی، آنکیدو دارش آهنگساز و محمدرضا حسین زاده به عنوان مدیر تولید همکاری دارند، سال آینده به اجرای عموم درآورم.

لازم به ذکر است، سیامک احصایی از طراحان صحنه و لباس برجسته در تئاتر و تلویزیون است که تاکنون نیز چندین جایزه را برای طراحی صحنه در تئاتر به خود اختصاص داده و علاوه بر این، به عنوان طراح پوستر و بروشور با چندین گروه نمایشی نیز همکاری داشته است.

یادآوری می‌شود سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۲۶ دی تا ۱۲ بهمن به دبیری سعید کشن‌فلاح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.