جیغ زدن هانیه توسلی سر صحنه ی تئاتر + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

جیغ زدن هانیه توسلی سر صحنه ی تئاتر + تصویر

جیغ زدن هانیه توسلی سر صحنه ی تئاتر + تصویر

هانیه توسلی در صفحه شخصی خود در فیس بوک روایت جالبی از ترسیدن از سوسک در نمایش قرار را بازگو کرده است. هانیه توسلی نوشته است :امشب بعد از اجرا اتفاق عجیبی افتاد! بعد از رورانس من و علی سرابی رفتیم پشت صحنه که سوسک بد قواره‌ای درست روبه‌روی من ظاهر شد که بسیار مرا ترساند.

وی در ادامه آورده است: من هم یکهو داد زدم یا امام زمان! یا حضرت عباس! سوسک! سوسک! و فرار کردم رو پله‌ها که یک دفعه صدای خنده‌ی تماشاچیان از داخل سالن شنیده شد! بله! نگو هاش اف من را یادشان رفته ببندند!

جیغ زدن هانیه توسلی سر صحنه ی تئاتر + تصویر

توسلی افزوده است: کسایی که کار را دیدند می دونند کار چقدر حال و هوای غمگینی داره مخصوصا آخر کار! من نمی‌دونم اون سوسک پدر سوخته اونجا چه کار می‌ کرد مخصوصا همین امشب که هاش.اف من بینوا از بالا باز بود! کلی خجالت کشیدم خلاصه! ولی تماشاچی ها با لب خندون رفتن بیرون از سالن.

نمایش «قرار» با کارگردانی سیامک احصایی و بازی علی سرابی و هانیه توسلی در تالار حافظ روی صحنه است. نمایشنامه «قرار» نوشته طلا معتضدی است که داستانی عاشقانه دارد و پیش از این در جشنواره تئاتر فجر سال گذشته اجرا شده بود. هانیه توسلی به خاطر بازی در این نمایش که در بخش مسابقه ایران جشنواره تئاتر فجر اجرا شد، جایزه بازیگری زن را دریافت کرد.

تعداد نمایش ۱۶ بار

جهت عضویت در سایت ممتاز کلیک کنید

جهت عضویت در سایت ممتاز کلیک کنید

ارسال به کلوب ارسال به یاهو ارسال به گوگل ارسال به yahoo buzz ارسال به فرند فید


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سید محمد تقی صداریی جواهری:

    هاش.اف دیگه چیه، خوب بگو میکروفن بیسیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.