حرکت بر مدار تکنولوژی نیاز روز پلیس مبارزه با مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در گفت ‌و گو با پانا تاکید کرد:

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اهمیت ضرورت استفاده از فن ‌آوری ‌های نوین گفت: حرکت بر مدار تکنولوژی نیاز روز پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

سردار علی مویدی در گفت‌ و گو با خبرنگار اجتماعی پانا اظهار داشت: در هزاره سوم هر سازمانی که مسئولیت مبارزه با هر نوع جرمی را در عرصه تامین نظم و امنیت اجتماعی برعهده می ‌گیرد باید خود را مجهز به تکنولوژی ‌های نوین و استفاده از فرصت ‌ها و شناخت کامل در برابر تهدیدات داشته باشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک سرویس اطلاعاتی امروز ناچار است به سمت تکنولوژی ‌های نوین حرکت کند چرا که ما به دنبال تاثیرگذاری، حرکت هدفمند و به دست آوردن یک راندمان مثبت هستیم.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که نگاهی دانش بنیان در پلیس مبارزه با مواد مخدر به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: باید نگاهی زیربنایی به ماموریت‌ های پلیس مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم و تلاش کنیم از تمام ابزارهای محیط پیرامونی در برخورد با مواد افیونی بهره برد.

مویدی در پایان تاکید کرد: ‌استفاده از توان تخصصی پلیس فتا یکی از این ابزارهای پیرامونی است چرا که ما بر این باوریم این پلیس می ‌تواند با ردیابی ‌ها و ارسال گزارشات در زمان مناسب ما را در رسیدن به هدف یاری رساند.‬


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.