حسینی: لقب عقاب آسیا را مدیون آموخته‌های اکتاویو هستم/ اوکراین را می بریم و صعود می کنیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – سنگربان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان می گوید ایران با پیروزی برابر اوکراین به جمع ۸ تیم برتر جام جهانی صعود خواهد کرد.

به گزارش ممتاز؛ پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که به او لقب عقاب آسیا را داده اند، این روزها در سطح جهانی هم نام خود را مطرح کرده و رسانه های خارجی از عملکرد خوب او در مسابقات جام جهانی تاهیتی تعریف و تمجید بسیاری می کنند. حسینی در گفت‌وگو با خبرآنلاین در مورد مسابقات جام جهانی تاهیتی و شرایط ساحلی بازان ایران صحبت کرد:

*آقای حسینی تا به اینجای کار سطح مسابقات جام جهانی را چطور دیدید؟

سطح مسابقات بسیار بالاست، همه تیم‌ها پیشرفت خاصی داشتند و از شیوه های تازهی در بازی‌ها استفاده می کنند. به نظر من فاصله تیم‌ها کم شده و سطح آنها به هم نزدیک شده که این کار را برای همه کشورها سخت می کند.

*شما در بازی مقابل برزیل نمایش خوبی را از خود ارائه دادید اما در نهایت مغلوب این حریف قدرتمند شدید…

مسلما این اولین بازی ما بود و بازیکنان فشار بسیاری متحمل شدند. هرکس به نوبه خود تلاش بسیاری کرد اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه دلخواهمان را بگیریم، اما از یک لحاظ هم دیدار اول با برزیل خوب بود چرا که تجربه خوبی برای مسابقات بعدی شد و بازیکنان برای مقابله با هر تیم دیگری آماده شدند.

*با توجه به اینکه این اولین تجربه حضور شما در جام جهانی است، بسیار خوب ظاهر شدید و رسانه های خارجی لقب عقاب آسیا را به شما داده ‌اند…

تجربه به من آموخته که اگر کارهایی که مربی از من خواسته را بدون استرس انجام دهم و به خودم و کادر فنی اعتقاد داشته باشم، بهترین نمایش هایم را در زمین به اجرا خواهم گذاشت.

*در خصوص دیدار فردا مقابل اوکراین چه پیش بینی می کنید؟

بعد از بازی با برزیل همه مسابقات برای ما حکم فینال را داشت. هدف اصلی ما صعود به جمع ۸ تیم پایانی است و تمام تلاش‌مان را می کنیم تا به این هدف دست پیدا کنیم .

با توجه به اینکه چند ماه قبل به مصاف اوکراین رفتید، شناخت خوبی از این تیم دارید؟

آن بازی در یک تورنمنت دوستانه بود و مسلما هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کردند، اما این مسابقات با تورنمنت های دوستانه تفاوت بسیاری دارد چرا که اوکراین هم برای صعود به یک پیروزی پرگل نیاز دارد، پس انگیزه آنها هم بسیار بالاست. به هرحال ما برای این مسابقه برنامه های خودمان را داریم.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.