حسین علیشاپور به تالار جلیل شهناز می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه ˝مهتاب رو˝ به سرپرستی وصال عرب زاده و خوانندگی حسین علیشاپور ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری در تالار جلیل شهناز به صحنه می‌رود.

حسین علیشاپور، خواننده در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری در تهران به صحنه رویم.

علیشاپور در ادامه بیان کرد: این کنسرت به همراه گروه “مهتاب رو” به سرپرستی وصال عرب‌زاده در خانه هنرمندان و در تالار جلیل شهناز ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.

این خواننده خاطرنشان کرد: در این کنسرت قطعاتی از دستگاه همایون، نوا و بیات اصفهان اجرا می‌کنیم که این قطعات از ساخته‌های وصال عرب‌زاده، اسحاق انور، سامان سرداریان و هومان رومی است.

حسین علیشاپور با اشاره به اینکه این کنسرت شامل دو بخش است، تاکید کرد: در این کنسرت چند قطعه بی کلام اجرا می‌شود که این قطعات از ساخته‌های هومان رومی است.

این خواننده در ادامه دربارهٔ اعضا و نوازندگان گروه افزود: در این کنسرت وصال عرب زاده (سه تار)، سامان سرداریان (تار/تارباس)، سیاوش عبدی (تنبک)، زمان خیری (نی)، هومان رومی (کمانچه) و…. از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

علیشاپور گفت: همچنین این کنسرت سال قبل در شهرهای یاسوج و رشت برگزار شد که با استقبال مخاطبان مواجه شد در نتیجه تصمیم گرفتیم این کنسرت در تهران نیز اجرا شود.

گفتنی است، علاقه مندان برای حضور در این کنسرت، جهت تهیه بلیت می‌توانند به آموزشگاه آذرنگ ۶۶۰۲۲۶۵۵ و ۶۶۰۲۲۳۴۶ و کافه کهن ۸۸۵۹۲۷۷۱ مراجعه کنند.

 

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.