«جلیل شهناز» استاد پیشکسوت «تار» تجلیل شد

۳۱اردیبهشت،

جلیل شهناز

جلیل شهناز

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: مراسم بزرگداشت جلیل شهناز استاد پیشکسوت و مطرح تار، شامگاه ۳۱ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران تهران با حضور اهالی هنر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در این مراسم که جلیل شهناز به سبب بیماری حضور نداشت، گروه موسیقی «عطر افشان» به نوازندگی مهران امیدیان، فرشاد خزاعی، وصال صالحیان، عابد خدامی، شهریار جعفری، حسام جعفری، محسن حیدریان و سامان رهبر قطعات «پیش درآمد و ضربی ابوعطا» و «ضربی و چهار مضراب دشتی» از آلبوم «عطرافشان» به آهنگسازی استاد شهناز را به روی صحنه بردند، همچنین شهرام میرجلالی و پدرام بلورچی به دونوازی تار و تنبک پرداختند و در ادامه هم فرشاد خزاعی و عابد خادمی بودند که دوباره به دونوازی تار و تنبک پرداختند.

در این مراسم تارا پیراینده نوازنده ۱۰ ساله تار نیز به اجرای قطعاتی پرداخت که با استقبال مخاطبین قرار گرفت.

از نکات جالب توجه این مراسم تجلیل، عدم سخنرانی بود و مراسم با اجرای گروه و هنرمندان مختلف پیگیری شد و در پایان نیز لوح تقدیری به خانواده جلیل شهناز استاد موسیقی ایران اهدا شد.

شایان ذکر است که حسام‌الدین سراج، کیوان ساکت، شهرام میرجلالی، مسعود حبیبی، ناصر ایزدی، حسین علیشاپور، مجید ناظم‌پور و پیمان ناصح پور از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.