حضور جمعیت وفاداران در انتخابات در قالب جبهه پیروان خط امام و رهبری

۳۰م آذر ،

قائم‌مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: جمعیت وفاداران به عنوان زیر مجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری تنها در راستای این مجموعه به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد،‌ و تا به این لحظه به صورت مستقل هیچگونه فعالیتی را انجام نداده است.

حبیب‌الله بوربور قائم‌مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ ایجادسازوکار ۱+۲ در میان جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده گفت:‌ فعلا دربارهٔ این‌گونه سازوکارها هیچگونه نظری ندارم ولی به طور حتم جبهه پیروان خط امام و رهبری به عنوان یک تشکل اصولگرا منسجم با یک برنامه‌ریزی دقیق وارد وادی انتخابات خواهد شد.

وی افزود: جمعیت وفاداران به عنوان زیر مجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری تنها در راستای این مجموعه به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد،‌ و تا به این لحظه به صورت مستقل هیچگونه فعالیتی را انجام نداده است.

بوربور دربارهٔ انتشار یافتن بعضی از خبرها مبنی بر ایجاد انشقاق میان مجموعه اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان همواره در یک خط فکری گام برداشته‌اند از این رو  وارد کردن مباحثی چون انشقاق و اختلاف در میان این مجموعه معنایی ندارد.

گفتنی است پیش از این برخی از جریانات از ایجاد انشقاق میان جریانات اصولگرا در آستانه انتخابات خبر داده بودند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.