حضور رایتل در الکامپ

۱۸م آذر ، موبنا- رایتل، اولین اپراتور ارایه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه در ایران در هجدهمین دوره نمایشگاه الکامپ شرکت خواهد کرد.

در هجدهمین دوره نمایشگاه الکامپ برای اولین بار، فناوری نسل سوم تلفن همراه در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند ضمن بازدید از غرفه رایتل، اطلاعات کاملی از محصولات و خدمات اولین اپراتور نسل سوم کشور دریافت کنند. در این غرفه، اطلاعات جامعی دربارهٔ انواع محصولات و خدمات رایتل، شامل سیمکارت‌ها، خدمات پایه و ارزش افزوده، جشنواره ها، طرح‌ها و بسته‌ها در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد. نمایندگان شرکت ها و سازمان ها می‌توانند از انواع خدمات سفارشی ویژه رایتل مطلع شوند.

همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با فناوری نسل سوم، در بخش‌های مختلف رایتل، امکانات ملاحظه انواع خدمات نوین ارزش افزوده نسل سوم از جمله پورتال محتوای چندرسانه‌ای، پرداخت همراه مبتنی بر فناوری NFC فراهم است.

به علاوه علاقمندان به تماس تصویری، بازی های تعاملی و خدمات نسل سوم می‌توانند انواع خدمات رایتل از جمله اینترنت پرسرعت نسل سوم (۳G) را به صورت عملی تجربه و آزمایش کنند.

در مدت برگزاری نمایشگاه الکامپ، کارگاه‌های آموزشی با موضوعات فن آوری های نسل سوم در قیاس با فن آوری نسل های پیشین، اکوسیستم، بازیگران و خدمات پهن باند نسل سوم، معرفی توانمندی‌های بستر ارائه خدمات رایتل برگزار می گردد.

تماس تصویری، خدمتی تازه و منحصر به فرد است که برای اولین بار در کشور توسط رایتل عرضه می گردد و به کمک آن طرفین ارتباط می توانند در زمان تماس از طریق تلفن همراه، علاوه بر تبادل صدا، تصویر مخاطب خود را نیز به صورت زنده روی صفحه نمایش گوشی خود ملاحظه نمایند. همچنین مشترکین رایتل می توانند با دسترسی به اینترنت پرسرعت نسل سوم روی گوشی تلفن همراه خود تجربه‌ای متفاوت از اینترنت همراه داشته باشند.

مهمترین ویژگی اینترنت نسل سوم در مقایسه با سایر فناوری های مخابراتی، عرضه خدمات پیوسته دیتا، همراه با سرعت بالا و در حین حرکت است. در کنار خدمات عنوان شده، فناوری نسل سوم امکان استفاده از طیف گسترده تری از خدمات ارزش افزوده (VAS) همچون تلویزیون همراه، بانکداری همراه، خدمات مبتنی بر مکان و انواع امکانات تصویری را فراهم می‌کند.

هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ آذر ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.