هدف “الکامپ” ارتقا توان ملی است

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیرشورای سیاستگذاری “الکامپ نوزدهم” با بیان اینکه قصد داریم نگاه تجملاتی به it را به یک نگاه کاربردی تبدیل کنیم گفت:تمامی دستگاه‌ها و وزارتخانه ها با سرویس‌های الکترونیکی خود در الکامپ امسال حضور خواهند داشت .

امیر مسعودعطایی در گفتگو با خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: الکامپ نوزدهم با شعار “زندگی هوشمند ، آینده روشن” با حضور ۵۹۳ شرکت فعال در حوزه آی تی، ۱۴ تا ۱۸ آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد.
    
وی با بیان اینکه امسال شاهد افزایش دو برابری شرکت کنندگان در الکامپ نوزدهم هستیم افزود: بخش دولتی نیز در سه سالن به متراژ ۴۵۰۰ متر در الکامپ امسال حضور دارد و کنسرسیوم مجری متشکل از سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ،شرکت آوین و شرکت سهامی نمایشگاه‌ها است .
     
دبیرشورای سیاستگذاری الکامپ نوزدهم خاطرنشان ساخت: الکامپ امسال محتوا محور بوده و این امر سبب ایجاد ارتباط بین ارائه دهندگان فناوری و کاربران می‌شود که در این فضای تعاملی اشخاص میتوانند با محصولات و دستاوردهای صنعت it بیشتر از پیش آشنا شوند.
 
به گفته عطایی برگزاری الکامپ به ترغیب اشخاص در استفاده از ابزارهای it در جهت رونق کسب و کار در بخش خصوصی و بازگشت سرمایه به حوزه فناوری اطلاعات کمک می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.