حفاظت از ارزش‌های مقدس اسلامی وظیفه دانشگاهیان است

۰۶اردیبهشت،

چهارمین نشست هم‌اندیشی سراسری تشکل‌های دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد با حضور نمایندگان این تشکل‌ها و معاون دانشگاه آزاد کشور، نمایندگان اساتید و دانشجویی تشکل‌ها، روسای مراکز مناطق و واحدهای این دانشگاه آزاد در واحد تنکابن برگزار شد .

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس علی رستمی معاون نظارت و ارزشیابی دانشگاه آزاد در این نشست، گفت: حفاظت از ارزش‌های ناب و مقدس اسلامی وظیفه اساتید و دانشگاهیان است.

وی با بیان اینکه هویت دینی و ملی، سیاسی، ارتقای ملی، وفاق، اتحاد و هماهنگی به عنوان پنج محور اصلی دانشگاه آزاد محسوب می‌شود، اظهارکرد: در ایران اسلامی تولید علم رضایت بخش بوده و اکنون بیش از ۱۲۴۰۰ مقاله ISI نوشته و ارسال شده که این رقم تا قبل از انقلاب ۲۰۰ مقاله بوده است.

رستمی خاطرنشان کرد: ارتقا علمی کشور در دنیا جز افتخارات است و نقش تشکل‌های سیاسی دانشجویی در تولید علم بسیار اثر گذار است.

وی در پایان افزود: با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و ارائه الگوی مناسب با بصیرت دهی به آحاد مردم در انتخاب اصلح و حضور حداکثری پای صندوق‌های رای از وظایف اساتید و دانشگاهیان است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.