حق بزرگ حسن روحانی به گردن حضرت امام!

حجت‌الاسلام علی یونسی مشاور حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز در جمع حامیان روحانی با بیان اینکه خیلی‌ها تلاش کردند و می‌کنند تا حق رای را از من و تو بگیرند، گفت: اما با این حال من و تو هنوز هم رای داریم.

 وی افزود: یک عده‌ای در داخل، زمانی اصل انقلاب را قبول نداشتند و ادعا داشتند اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم، انتخاباتی نیست و در مقابل عده‌ای دیگر نیز می‌گفتند ما پیروز نهایی انتخابات هستیم.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، مشاور حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: هر دوی آن گروه‌ها، خواهان آن هستند تا نتیجه انتخابات را به نفع خود تمام کنند و متاسفانه آنها به دلیل بهره‌گیری از زر، زور و تزویر، به دنبال تاثیرگذاری در انتخابات هستند.

 یونسی با بیان اینکه دولت نهم و دهم با شعارهای عوام فریبانه خود، ضربات سنگینی را بر منابع ملی وارد کرد، گفت: زیان‌هایی که این دولت بر کشور وارد کرده، غیر قابل جبران است. آنها به نام دین، دین را خراب کردند، نخبگان و مدیران دلسوز جامعه را به حاشیه راندند؛ ای کاش فقط این بزرگان منزوی می‌شدند ولی آنها را منکوب نمی‌کردند و‌ آبروی آنها را به حراج نمی‌گذاشتند.

 وی تصریح کرد: بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران در سی و چند سال اخیر تربیت نسل بزرگ فرهیختگان و مدیران لایق و انسان‌های ارزشمند بود اما همه این فرصت‌ها را از بین بردیم و هیچ نفع و فایده‌ای را برای خودمان رقم نزدیم.

 مشاور حسن روحانی با بیان اینکه متاسفانه در دولت‌های نهم و دهم بزرگترین ظلم، ضربه کاری و اساسی به قشر فرهیخته و روشنفکر کشور وارد شد، اظهار داشت: متاسفانه در یک نهاد رسمی و ملی به بزرگان نظام تهمت زده شد و با کمال تاسف، بداخلاقی را در کشور رایج کردیم و آنها را به سمت خانه‌نشینی سوق دادیم اینها جنایاتی است که غیر قابل جبران است.

 یونسی با بیان اینکه امیدوارم در انتخابات ۲۴ خرداد، یک بار دیگر مردم حماسه دیگری بیافرینند، گفت: انشاءالله با عنایت خداوند متعال، لایق‌ترین فرد برای ریاست‌جمهوری انتخاب خواهد شد.

 وی با اشاره به شعار طرفداران روحانی مبنی بر اینکه “روحانی بوی بهشتی را می‌دهد” گفت: حقیقتا روحانی یاران ارزشمندی مانند شهید بهشتی، شهید مطهری و شخصیت‌های طراز اول کشور را داشته و دارد؛ روحانی بود که لقب شایسته را به امام بزرگوار داد و رهبر کبیر انقلاب را به نام امام خمینی خواند و پس از آن همه دنیا و ملت این لقب را بر زبان جاری کردند.

نوشته حق بزرگ حسن روحانی به گردن حضرت امام! اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.