حمایت مدیر جبراییل فیلم از اکران آثار فرهنگی

۰۲م آذر ،

محسن صادقی گفت: فیلم‌هایی که خارج از گردونه سینمای بدنه و گیشه‌ای با نگاه متعهد و فرهنگی تولید شده‌اند با حمایت ویژه موسسه پخش جبراییل می‌توانند از شرایط اکران مناسبی برخوردار شوند.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه پخش فیلم جبراییل، محسن صادقی مدیر عامل این موسسه با اعلام این خبر، گفت: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر و محدود شدن سینماهای نمایش دهنده برای بعضی فیلم‌های مستقل و متعهد. این موسسه قصد دارد با اجرای تمهیداتی از آثاری که با دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی و انسانی تولید شده اند حمایت کند.

وی با دعوت از فیلمسازان مستقل ادامه داد: فیلمسازان مستقلی که نمی‌توانند فیلم‌های خود را به نمایش عمومی در بیاورند می توانند از امکانات این موسسه برای اکران فیلم‌هایشان استفاده کنند.

صادقی توضیح داد: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فضای مطلوبی برای فیلم‌هایی که تاکنون به نمایش در نیامده‌اند و یا در اکران موفقیت چندانی نداشته اند در گروه آزاد ایجاد شده است.

وی با اشاره به مظلومیت این دسته از فیلمسازان اظهار داشت:این موسسه با هدف رشد و فرهنگ‌سازی مخاطبان واقعی سینما تلاش می‌کند از سینماگران مستقل حمایت کند.

مدیر عامل موسسه پخش جبراییل فیلم با اشاره فعالیت‌های جاری این موسسه افزود: در حال حاضر فیلم سینمایی سلام بر فرشتگان را در گروه آزاد اکران کرده‌ایم و پس از پایان ماه محرم نیز پنج شنبه آخر ماه را برای نمایش عمومی خواهیم داشت.

همچنین قرارداد پخش فیلم سینمایی قبیله من ساخته غلامرضا آزادی و دو فیلم انیمیشن بلند نیز در این موسسه بسته شده و برای اکران آن در حال برنامه‌ریزی هستیم.

پایان پیام/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.