حمله مسلحانه به تبعه آمریکایی در عربستان و ایجاد رعب و وحشت در ریاض

۰۷اردیبهشت،

پلیس تبوک می گوید: حوالی ساعت ۶ صبح به وقت سعودی گزارش شد که یک خودرو با هدایت فردی آمریکایی، توسط خودرویی که فردی مسلح آنرا هدایت می کرده، متوقف شده و با شلیک های متعدد گلوله مورد حمله قرار می گیرد.

گروه بین الملل ـ سرنشینان مسلح خودرویی در شهر تبوک عربستان با خودروی یک آمریکایی برخورد می کنند و پس از آنکه آنرا از حرکت باز می دارند، مسلسل های خودکار خود را به سمت او نشانه رفته و شلیک می کنند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از رویترز ، پلیس تبوک می گوید: حوالی ساعت ۶ صبح به وقت سعودی گزارش شد که یک خودرو با هدایت فردی آمریکایی، توسط خودرویی که فردی مسلح آنرا هدایت می کرده، متوقف شده و با شلیک های متعدد گلوله مورد حمله قرار می گیرد.

پلیس سعودی در تکمیل توضیحاتش می گوید: هیچگونه مجروحی در اتفاق دیده نشده است، اما خودروی فرد آمریکایی که گلوله های متعددی به آن شلیک شده، شدیداً خسارت دیده است.

رویترز در ادامه می نویسد: در عربستان سعودی که یکی از هم پیمان های آمریکا در منطقه است؛ از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ توسط گروه های القاعده ، ترورها و حملات خشونت آمیزی علیه آمریکائیها انجام شده، که البته نیروهای عربستان حملات متعددی علیه آنها انجام داده اند و تعدادی را کشته، دستگیر و فراری داده اند.

بر اساس این گزارش، حملات مسلحانه کنونی، دور تازهی از حملات مخالفین دولت سعودی علیه اتباع آمریکایی است چرا که دولت آمریکا از حامیان اصلی این دولت دیکتاتور سعودی در منطقه است.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.