حمیدرضا نوربخش iبه یاد شیدا می‌خواند

دوشنبه ۸ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

گروه قمر با خوانندگی حمیدرضا نوربخش نهم آبان‌ماه ساعت ۱۵ در ایوان شمس iبه صحنه می‌رود.

نوید دهقان، نوازنده کمانچه و سرپرست گروه قمر در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: گروه موسیقی قمر سه شنبه ۹ آبان ساعت ۱۵ در ایوان شمس iبه صحنه می‌رود.

این نوازنده کمانچه با اشاره iبه اینکه حمیدرضا نوربخش iبه عنوان خواننده با این گروه همکاری می‌کند، گفت: این اجرا iبه مناسبت بزرگداشت شاعر معاصر “محمدرضا بی ریا گیلانی”ملقب iبه شیدا برگزار می‌شود که این اجرا اولین همکاری حمیدرضا نوربخش با گروه قمر است.

سرپرست گروه قمر درباره قطعاتی که قرار است در این برنامه اجرا شود، گفت: قطعات این اجرا در دستگاه همایون، ماهور و آواز اصفهان است و در این کنسرت روند مرکب نوازی حفظ می‌شود. همچنین در این برنامه تصانیف مهر تو، تماشاگه پاییز، دریغ، نیلوفر مرداب توسط اعضای گروه اجرا می‌شود.

نوید دهقان درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این اجرا شهریار نظری (دف)، شاهین صفایی (بم تار)، امین گلستانی (عود)، حمید iبهروزی نیا (تار)، iبهزاد رواقی (تار)، علیرضا گرانفر (سنتور)، نسیم اربابی (کمانچه)، نیلوفر شهبازی (کمانچه آلتو)، مهزاد خردمند (کمانچه آلتو)، حسین محمد حسینی (نی)، فرهاد صفری (تنبک) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.
 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.