خاتمی سبزها را دور زد

جام جم آنلاین: یکی از رسانه های ضد انقلاب با اذعان به شکل گیری دوگانه اصلاح طلبان – فرقه سبز تصریح کرد که خاتمی نقش بسیار مهمی را در ایجاد این دو گانه و ضربه به سبزها داشته است.

سایت ضد انقلابی جرس با انتشار مقاله ای با عنوان«تاملاتی در آخرین وضعیت جنبش سبز» نوشت:.سید محمد خاتمی بزرگترین ضربه را به گفتمان غالبِ جنبش سبز وارد کرد وخواسته یا ناخواسته، دوگانه اصلاحات و جنبش سبز را تقویت کرد و بخشی از گفتمان غالب این جنبش را به نفع اصلاح طلبانی که در سالهای اخیر کنج عافیت گزیده بودند، مصادره کرد.

این سایت در بخش دیگری از گزارش خود با اشاره به عدم استقبال از فراخوان های شواری هماهنگی راه سبز امید تصریح کرد که این عدم استقبال به دلیل عدم شناخت واقعیت های موجود توسط این شورا بوده است.

سایت جرس همچنین شبکه های اجتماعی فرقه سبز را گرفتار دو آفت بزرگ و بنیادی «از هم گسیختگی» و نیز « پیام های تهی» عنوان کرد.

مشایی کاندیدا می شود

سایت محدوده از نامزدی اسفندیار رحیم مشا یی در انتخابات آتی ریاست جمهوری خبر داد ونوشت: در سایت های جریان انحراف این محور عملیاتی شده است که «مشایی» کاندیدای قطعی ریاست جمهوری خواهد شد.

همچنین گفته می شود لایه های بالادستی جریان انحراف خطاب به حلقه های واسط خود تصریح کرده اند که در انتخابات ریاست جمهوری حذف افراد غیر ممکن است. و دقیقا به همین دلیل هم بود که رهبری معین را تایید صلاحیت کرد، چون رد صلاحیت معین به معنای حذف تفکر حاکم بر دولت با استفاده از زور و بدون در نظر گرفتن نظر مردم تعبیر می شد، به همین دلیل است که مشایی را نمیتوان رد صلاحیت کرد.

بازتاب افشاگری وزیر اطلاعات

افشاگری وزیر اطلاعات ایران درباره نقش داشتن یکی از کشورهای همسایه در کمک به رژیم صهیونیستی برای ترور دانشمندان هسته ای ایران بازتاب گسترده ای در مطبوعات باکو داشت.

 خبرگزاری مدیافوروم با تیتر “اشاره وزیر اطلاعات به مشارکت عمل یکی از کشورهای همسایه در ترور دانشمندان هسته ای ایران”، روزنامه ینی مساوات با تیتر “اشاره وزیر اطلاعات اطلاعات ایران به آذربایجان” و روزنامه آزادلیق با تیتر “بیانات تامل برانگیز وزیر اطلاعات ایران” و بسیاری از منابع خبری جمهوری آذربایجان ، این موضوع را منعکس کردند.

آقای مصلحی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اخیرا با اعلام بازداشت ۲۰ تن از عاملان ترور دانشمندان هسته ای ایران گفت بسیاری از اطلاعات درباره عوامل تروریستی در خارج از ایران جمع آوری شده و رژیم صهیونیستی در عملیات تروریستی ضد شهروندان ایرانی از امکانات، آموزش و ارتباط دو سرویس جاسوسی آمریکا (CIA) و MI6 انگلیس بهره برده است.

وزیر اطلاعات ایران تاکید کرد : در عملیات کشف مربوط به دو شبکه تروریستی اخیر مشخص شد که صهیونیست ها از خاک یک کشور همسایه ایران برای انجام عملیات تروریستی در ایران استفاده کردند که این موضوع  قابل تحمل نخواهد بود.

آمریکا مانع موفقیت مذاکرات

رسانه های بین المللی برگزاری مذاکرات ایران و ۱+۵ در مسکو را مورد توجه قرار داده و برخی از این رسانه ها مانع تراشی آمریکا و عدم جدیت کشورهای غربی را اصلی ترین عامل به نتیجه نرسیدن این گفتگوها معرفی کرده اند.

روزنامه “چاینادیلی” در مطلبی ضمن تشریح دلایل مخالفت آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی با فناوری هسته ای ایران، آمریکا را مسؤول مناقشه های به وجود آمده بر سر برنامه هسته ای ایران و حل و فصل نشدن این مناقشه ها دانسته است.

روزنامه السفیر لبنان نیز امروز در گزارشی مفصل به پوشش آخرین تحولات مذاکرات در موضوع هسته ای ایران پرداخته و می نویسد:  به نظر می رسد طرف ایرانی بر عدم ارائه هرگونه امتیازی در مذاکرات مسکو در برابر پیشنهادهای طرف دیگر مصمم ماند و بر اعتراف به حق غنی سازی ایران و برچیده شدن تحریمها پافشاری داشت.

عصبانیت ضد انقلاب از پیروزی مرسی

علیرضا نوری زاده چهره پر سر و صدای اپوزیسیون و مفسر سیاسی تلویزیون ماهواره ای “کانال یک” در برنامه ثابت خود در این شبکه، از به قدرت رسیدن اسلامگرایان در مصر ابراز ناخرسندی کرد و گفت: «در جریان انتخابات مصر، به نفع نامزد اسلامگرایان تقلب شده است »
 
نوری زاده ادامه داد: «در یکی از شهرهای مصر، خانمی بین مردم گوشت پخش می کرد و می گفت: “مشغول الذمه هستید اگر گوشت بگیرید ولی به “محمد مرسی” رأی ندهید”!


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.