حق‌شناس:خاتمی کاندیدا نمی شود

۱۹اردیبهشت،

حق شناس گفت:خاتمی بیشتر موافق کاندیداتوری هاشمی است.

دکتر محمد جواد حق شناس،عضو حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار سیاسی مثلث آنلاین از دیدار روز چهارشنبه خود با سیدمحمد خاتمی خبر داد و گفت:در این دیدار آقای خاتمی تاکید داشتند که آمدنشان با فضای فعلی همخوانی ندارد و  در رسیدن به اهداف مورد نظر ایشان کمک نخواهد کرد.

وی افزود:استنباط بنده از سخنان آقای خاتمی این بود که تمایلی برای حضور در بحث انتخابات ندارند البته کاندیداتوری ایشان هنوز به طور قطعی منتفی نشده است.

این فعال سیاسی اظهار داشت:خاتمی بیشتر موافق کاندیداتوری آیت الله هاشمی است و در سخنان خود نیز حضور ایشان را بیشتر مناسب فضای سیاسی کشور ارزیابی کردند.

دکتر حق شناس تاکید کرد:اگر خاتمی نامزد نشود در صورت نامزدی آقای هاشمی قطعا از ایشان حمایت خواهد کرد در واقع بنده معتقدم تنها با کاندیداتوری هاشمی آقای خاتمی موضع گیری خواهد کرد.

وی ناطق نوری را کاندیدای دوم مورد حمایت خاتمی دانست و افزود:آقای خاتمی دربارهٔ انتخابات تنها در یک حالت اعلام موضع می کند و آن زمانی است که اصلاح طلبان به اجماع برسند .

حق شناس خاطرنشان کرد:به نظر می رسد در صورت اجماع اصلاح طلبان آقای خاتمی حاضر شود از نتیجه اجماع این طیف حمایت کند اما اگر این اجماع اتفاق نیفتد ایشان نیز موضع گیری نمی کنند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.