خبر خوب: کارگردان فیلم دلپذیر “آرتیست” فیلم تازه‌اش را با یک ستاره دلپذیر می‌سازد: تام هنکس

یکشنبه, ۲۶ شهریور ساعت ۰۳:۰۵ کافه‌سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۳

+ ۰

کافه‌سینما- به نظر می رسد موفقیت درخشان فیلم آرتیست در فصل جوایز سال گذشته، راه را برای ورود عوامل اصلی‌اش به پروژه‌های بین‌المللی هموار کرده است. بعد از حضور ژان دوژاردن، بازیگر اصلی آرتیست در فیلم گرگ وال‌استریت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، حالا اعلام شده که میشل هازاناویسیوس، کارگردان فیلم آرتیست، در حال مذاکره برای عهده‌دار شدن کارگردانی فیلمی به نام در باغ جانوران است. فیلمی محصول کمپانی یونیورسال که قرار است تام هنکس در آن ایفای نقش کند.

به گزارش کافه‌سینما به نقل از IMDB این فیلم بر اساس کتابی به همین نام، نوشته اریک لارسن، ساخته خواهد شد. هنکس علاوه بر بازی در این فیلم، تهیه‌کنندگی آن را هم به همراه گری گوتزمن عهده‌دار خواهد بود.

تام هنکس در فیلم در باغ جانوران، نقش ویلیام داد را ایفا خواهد کرد. یک پروفسور اهل شیکاگو که در اوائل دهه سی، سفیر آمریکا در آلمان تحت تسلط هیتلر بود. در ابتدا خانواده او از این اتفاق استقبال می‌کنند. اما وقایعی که پس از حضور داد در آلمان برای او و خانواده‌اش اتفاق می‌افتند و همچنین آگاهی تدریجی داد از نقشه‌هایی که هیتلر برای تصرف اروپا دارد، پایه وقایع اصلی فیلم می‌شوند. همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که ناتالی پورتمن گزینه اصلی برای بازی در نقش مارتا، دختر ویلیام داد در این فیلم است. روابط مارتا با چند تن از افسران رایش سوم و حتی اولین رئیس گشتاپو، یکی از محورهای اصلی داستان است.

کافه‌سینما

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.