چهارمین همکاری اسپیلبرگ و هنکس در یک درام جاسوسی

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

استیون اسپیلبرگ فیلمساز و تام هنکس یازیگر سینمای آمریکا در پروژه تازه با یکدیگر همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار ممتاز به نقل از هنرآنلاین،اسپیلبرگ قصد دارد فیلمنامه ای که هنوز عنوانی برایش اعلام نشده را در استودیوی شخصی خود دریم ورکس تولید کند.او مایل است تام هنکس نقش اول این فیلم را بر عهده بگیرد.

مارک پلات تهیه کنندگی این فیلم را که داستانش در دوران جنگ سرد رخ می دهد همراه با اسپیلبرگ برعهده خواهد داشت.نگارش فیلمنامه را مت چارمن انجام داده است.

فیلمنامه بر مبنای زندگی واقعی جیمز داناوان نوشته شده است.داناوان یک وکیل آمریکایی بود که برای مذاکره بر سر آزادسازی خلبان یک هواپیمای جاسوسی آمریکایی در شوروی سابق، توسط سازمان سیا به طور پنهانی به این کشور اعزام شد.هنکس قرار است نقش این وکیل را بازی کند.

این پروژه تنها یکی از فیلم هایی است که اسپیلبرگ قصد دارد کارگردانی کند.از جمله فیلم علمی – تخیلی ” روبوکالیپس” و درام تاریخی “مونته زوما” که استیون زیلیان فیلمنامه آن را نوشته بود.پروژه “روبوکالیپس” هم اکنون مراحل پیش تولید را از سر می گذراند.اما اگر بودجه کافی برای ساخت آن فراهم نشود.اسپیلبرگ مایل است با ساخت این درام جاسوسی مربوط به دوران جنگ سرد ، چهارمین همکاری خود با تام هنکس را رقم بزند.

تام هنکس و استیون اسپیلبرگ پیش از این در سه فیلم ” نجات سرباز رایان” ،”اگه می تونی منو بگیر” و ” ترمینال” با یکدیگر همکاری داشته اند که هر سه فیلم با فروش های قابل توجهی همراه بود.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.