خبر نهایی شدن جانشین آیت‌الله خوشوقت از سوی شورای فقها اعلام نشده است

اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی جبهه پایداری گفت: مسئله مشخص شدن جانشینی آیت‌الله خوشوقت از طرف شورای فقها و شورای مرکزی در اختیار من قرار نگرفته که بخواهم آن را در رسانه‌ها اعلام کنم.

“سید امیرحسین قاضی‌زاده”در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری همایش سراسری جبهه پایداری، اظهار داشت: همایش مذکور در یکی از مناسبت‌های آبان و یا آذر ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تاریخ دقیق همایش به زودی اعلام خواهد شد.

سخنگوی جبهه پایداری دربارهٔ خبرها انتشار یافته در برخی از رسانه‌ها در مورد تعیین جانشینی آیت‌الله خوشوقت از سوی شورای فقها گفت: خبر درج شده در رسانه‌ها از سوی من منشر نشده و یکی از همکاران عضو جبهه آن خبر را اطلاع‌رسانی کرده است.

قاضی‌زاده تصریح کرد: من به عنوان سخنگوی جبهه فقط خبرها رسمی و قطعی تشکل متبوعم را می‌توانم اطلاع‌رسانی و اعلام کنم.

وی اضافه کرد: مسئله مشخص شدن جانشینی آیت‌الله خوشوقت از طرف شورای فقها و شورای مرکزی در اختیار من قرار نگرفته که بخواهم آن را در رسانه‌ها اعلام کنم.

گفتنی است که چندی پیش “زهره طبیب‌زاده” از تعیین جانشین آیت‌الله خوشوقت خبر داد و گفته بود که نام وی بعدا از سوی شورای مرکزی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که یکی از گزینه‌های مطرح شده در رسانه‌ها “آیت‌الله علم‌‌الهدی” امام جمعه مشهد مقدس و عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان جانشین آیت‌الله خوشوقت بود.

سخنگوی جبهه پایداری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفته بود که اسامی مورد نظر از سوی شورای مرکزی به منظور تعیین جانشین مرحوم آیت‌الله خوشوقت به شورای فقها ارسال شده و تاکنون نتیجه‌ای اعلام نشده و کماکان منتظر اعلام نتیجه نهایی از سوی شورای فقهی جبهه هستیم.(اینجا)

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.