خطیبی و عاشوری گزینه‌های سرمربیگری پاس همدان

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

تیم فوتبال پاس همدان در شرایطی عصر امروز به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان می رود که هنوز وضعیت سرمربی این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 بعد از برکناری مجتبی خورشیدی از نیمکت نماینده همدان، بحث اصلی این روزهای پاس انتخاب جایگزین اوست. بلافاصله پس از کوچ مجتبی خورشیدی گزینه‌های متعددی از باشگاه پاس برای سرمربی‌گری این تیم مطرح شد؛ از وحید هاشمیان و رسول کربکندی گرفته تا جواد زرینچه و بابک صمدیان!

هاشمیان خیلی زود آب پاکی را روی دست همه ریخت و گفت: “یک سال را در آلمان سپری کردم و زمانی که باید مربیگری می‌کردم، تمام شد و الان می‌خواهم پنج، شش ماهی استراحت کنم. مدتی را ایران نبودم و بلافاصله پس از پایان بازیگری‌ام به مربیگری روی آوردم. به همین خاطر می‌خواهم چند ماهی فقط استراحت کنم.”

جواد زرینچه هم که گفته می‌شد با پاسی‌ها تمام کرده دست آخر بر سر مسائل مالی با مدیرعامل پاس به بن بست رسید و هدایت تیم همدانی را قبول نکرد.

رسول کربکندی هم خیلی زود از صف نامزدهای هدایت پاس کنار زده شد تا حالا نام چند مرد فوتبالی برای قبول این سمت به چشم بخورد: رسول خطیبی، محسن عاشوری و امید طیری.

رسول خطیبی گویا این روزها بر سر یک دو راهی قرار گرفته است. او از سویی نمی خواهد از تبریز دل بکند و از سویی دوست ندارد در یک تیم جز سرمربی‌گری، پست دیگری را قبول کند! سرمربی سابق گسترش فولاد با رمضانی مدیرعامل پاس همدان مذاکراتی داشته و حتی شنیده می‌شود این مذاکرات موجبات ناراحتی محسن عاشوری را هم فراهم کرده است. عاشوری که گویا با پاسی ها چند روز پیش تمام کرده از چرخش رمضانی و دست اندرکاران پاس دلگیر شده و معتقد است نباید همزمان با چند گزینه مذاکره کرد!به غیر از این دو گزینه نام امید طیری هم مطرح است.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.