سرمربی تیم قرمز پوشان خارجی است

همانطور که گفتم همه حاضران در این نشست روی حضور سرمربی خارجی تاکید داشتند و در این شرایط گزینه داخلی منتفی است.

ممتازنیوز: علی پروین در پایان نشست عصر امروز شنبه کمیته فنی و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران گفت: باید از سردار رویانیان به خاطر برگزاری این نشست تشکر کنم. این برای اولین بار بود که چنین جمعی دور هم جمع می شدند تا سرمربی را انتخاب کنند.

وی در مورد این نشست گفت: حاضرین در این جلسه همگی بر روی استفاده از سرمربی خارجی اتفاق نظر داشتند و با وجود اینکه زمان زیادی به خاطر جواب دادن دنیزلی را از دست دادیم اما بازهم حدود ۲۰ روز فرصت داریم تا تیم را برای حضور در لیگ برتر آماده کنیم.

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که با توجه به کناره گیری دایی از سرمربیگری راه آهن آیا او گزینه سرمربیگری پرسپولیس خواهد بود گفت: همانطور که گفتم همه حاضران در این نشست روی حضور سرمربی خارجی تاکید داشتند و در این شرایط گزینه داخلی منتفی است.

پروین در پاسخ به این پرسش که شنیده شده که پس از مطرح شدن نام علی دایی برای حضور در پرسپولیس علی کریمی واکنش خوبی نداشته است گفت: اولا که چنین چیزی نبوده دوم اینکه بازیکن نمی تواند برای باشگاه تعیین تکلیف کند.

به گزارش مهر،وی در مورد انتخاب نادر باقری و مرتضی کرمانی مقدم از سوی عاشوری برای حضور در کادر فنی پرسپولیس گفت: این خبر را الان از شما می شنوم. فکر نمی کنم چنین انتخابی درست باشد چرا که این جزو وظایف عاشوری نیست که کسی را به کادر فنی اضافه کند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱۰۲ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , سرمربی پرسپولیس, سرمربی پرسپولیس خارجی است, ورزشی, پرسپولیس


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.