داغستان را برای اردوی مشترک با بوکسوران دعوت کرده ایم/شرط گذاشته ایم تیم اصلی شان را به ایران بیاورند

۲۸م آذر ،

دبیر فدراسیون بوکس گفت: طی جلسه ای که با مربیان و سرمربیان تیم های ملی بوکس داشتیم قرار شد تیم بوکس داغستان را برای اردوی مشترک به کشور دعوت کنیم.

همایون اردلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در جلسات  تصمیماتی اتخاذ شد و سرمربیان تیم های ملی درخواست کردند که یک تیم خارجی برای اردو با بوکسوران به کشور دعوت شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه هزینه رفتن تیم ملی به خارج از کشور بسیار بیشتر از دعوت کردن از خارجی ها  به ایران است تصمیم گرفتیم تا برای اردوی مشترک، از یک تیم خارجی دعوت کنیم که به کشور بیاید.

دبیر فدراسیون بوکس ادامه داد:  از میان تیم های خارجی، تیم داغستان که یکی از تیم های قوی روسیه می باشد برای اردوی مشترک با ما انتخاب شد البته شرطی برای داغستانی ها گذاشته ایم که آن ها تیم اول خود را به کشورمان بیاورند چرا که اردوی مشترک با تیم های درجه۲ و درجه ۳ کمک چندانی به بوکس کشور نمی کند.
 
اردلان تصریح کرد:  اردوی مشترک با داغستانی ها در هر دوره جوانان و بزرگ سالان انجام خواهد شدوقرار است دو تیم به  کشور اعزام شود

وی افزود: البته ممکن است تیم های جوانان و بزرگ سالان به صورت همزمان  با هم وارد کشور نشوند و در دو مقطع زمانی مختلف  تیم هایشان را برای اردوی مشترک اعزام کنند.

***برای مسابقات منطقه ای به خوزستان آمده ام

 اردلان در خصوص  مسابقات منطقه ای بیان داشت: مسابقات منطقه ای بوکس، برای اولین  منطقه که منطقه۵ می باشد در خوزستان برگزار می گردد  و به همین منظور به عنوان دبیر فدراسیون در این مسابقات حضور پیدا می کنم تا از نزدیک شاهد این رقابت ها باشم.

دبیر فدراسیون بوکس افزود: مسابقات  منطقه ای در سراسر کشور با حضور استان های مختلف برگزار می گردد و بوکسوران منتخب استان ها به مصاف هم می روند تا از میان آن ها نیز پس از برگزاری  مسابقات بهترین بوکسوران به عنوان  منتخبان مسابقات منطقه ای انتخاب شوند.

 وی ادامه داد:  امیدوارم مسابقات منطقه ای  در شرایط خوبی برگزار شود و شاهد درخشش بهترین بوکسورها در این رقابت ها مهم شویم.

*** لیگ بوکس امتحان خودش را پس داده است

 اردلان در خصوص  لیگ بوکس بیان داشت:  در حال حاضر مسابقات منطقه ای را در سراسر کشور برگزار می کنیم و پس ازآن برای تشکیل لیگ جلساتی تشکیل خواهیم داد و به وضعیت آن رسیدگی خواهیم کرد.

 وی افزود: لیگ بوکس امتحان خودش را به خوبی پس داده است و هر ساله شاهد رشد و ترقی بوکس از طریق همین لیگ بوده ایم.

 دبیر فدراسیون بوکس ادمه داد:  ضمن اینکه بوکسوران در مقایسه با دیگر حریفان داخلی خود محک خوبی می خورند .

وی تصریح کرد: اگر مشکلات مالی حل شود به زودی شاهد ازسرگیری مسابقات لیگ بوکس خواهیم بود./چ


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.