“دانشگاه‌ها “سکاندار روشنگری مردم در انتخابات ۹۲

۰۵م اسفند ،

عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: مردم به ویژه قشر جوان با توجه به نوع تخصص دانشگاه‌ها همواره منتظرند تا شاهد رویکرد دانشگاهیان دربارهٔ کاندیداها باشند چراکه دانشگاهها سکاندار روشنگری مردم در انتخابات ۹۲ می باشند.

“علی اکبر متکان” در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به اولویت‌های مهم دانشگاه‌ها تا انتخابات ۹۲ اظهار داشت: دانشگاه‌ها می‌بایست بر اساس ارزش‌های نظام اسلامی و اهداف امام خمینی(ره) شاخص‌های اساسی یک رئیس‌جمهور را برای مردم تبیین کنند، بنابراین دانشگاه‌ها در زمینه اطلاع‌رسانی و روشنگری مردم نقش قابل توجهی دارند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های انتخاباتی دانشجوئی نباید آرامش فضای علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها را متأثر کند، تصریح کرد: مردم به ویژه قشر جوان با توجه به نوع تخصص دانشگاه‌ها همواره منتظرند تا شاهد رویکرد دانشگاهیان دربارهٔ کاندیداها باشند چراکه دانشگاهها سکاندار روشنگری مردم در انتخابات ۹۲ می باشند.

وی با بیان اینکه کرسی‌های آزاد اندیشی نیز در آستانه انتخابات حال و هوای انتخاباتی به خود می‌گیرند افزود: در این سلسله نشست‌ها، کاندیداهای ریاست‌جمهوری و نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت تحقق آرمان‌های نظام جمهوری‌اسلامی و ورود بصیرانه به عرصه انتخابات برنامه‌های متعددی را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.