داور بازی یووه-کاتانیا باید در رختکن حبس می شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

  لوچانو موجی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس در صحبت هایی iبه انتقاد از نیکلا ریتزولی، داور بازی یوونتوس- کاتانیا پرداخته. داوری که گل کاتانیا مقابل یوونتوس را مردود اعلام نمود و در نهایت این بازی با برد ۰-۱ بینکونری در ورزشگاه آنجلو ماسیمینو iبه پایان رسید.

 به گزارش تفسیری گل، داور این مسابقه با نادیده گرفتن گل گونسالو برگسیو، سبب شد تا سه امتیاز این بازی iبه حساب یووه واریز شود. حالا موجی در صحبت هایی گفته:« داورها از روی غرض ورزی قضاوت نمی نمایند و فقط مرتکب اشتباه می شوند. لوکا مجیانی، کمک داور بازی، گل کاتانیا را پذیرفت و بعد خود ریتزولی، داور بازی او را گیج نمود.»

 موجی در این میان حمایتش را از آنتونیوپولویرنتی، رئیس باشگاه کاتانیا ابراز نمود.او در پایان بازی، اعلام نمود که «مرگ فوتبال از راه رسیده.»

 موجی دراین باره گفت:« پولویرنتی باید ریتزولی را در رختکن حبس می نمود. مشکل اصلی این است که داوران iبه اندازه کافی خوب نیستند و می خواهند فراتر از حد عادی باشند. درمورد ریتزولی که اوضاع بدین ترتیب بود. گلی که نادرست اعلام شد، واقعا منطقی پشتش نیست. ریتزولی باید تنبیه شود.»

 موجی در بخش پایانی صحبت هایش iبه دفاع از بینکونری پرداخت و گفت:« یوونتوس از کسی درخواست لطف نکرده. این تیم قربانی است.»

 این درحالی است که آندره آ آنیلی، رئیس کنونی یووه با موجی موافق است. او در پایان بازی این هفته یووه iبه خبرنگاران گفت:« یووه در جریان بازی، حرفه ای گری اش را نشان داد، آن هم در مقابل اشتباهات داوران. این سبب می شود که خیلی ها فکر نمایند که توطئه ای درکار است. در بازی این هفته، مدیران اجرایی ما مورد توهین قرار گرفته و مجبور iبه ترک ورزشگاه شدند. این ناراحت نماینده است که چنین رفتارهایی می شود. این فشارها باید برای تک تک اشتباهات در هر بازی اعمال شود.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.