السیو:ما درجریان بازی به شدت گرفتارشده بودیم

۰۶م آذر ،

  آنجلو السیو، دستیار مربی یوونتوس در صحبت هایی به انتقاد از تصمیم داور بازی میلان- یووه برای اعلام یک ضربه پنالتی سرنوشت ساز به نفع روسونری در مصاف یکشنبه شب دوتیم در سن سیرو پرداخت. همین ضربه پنالتی مبدل به گل شد تا یووه با نتیجه ۰-۱ مغلوب روسونری شود.

 این ضربه پنالتی در نیمه اول بازی در پی خطای هند مائوریتسیو ایسلا به دست آمد و روبینیو آن را تبدیل به گل کرد ولی حتی خود مربی میلان هم در پایان بازی اعلام کرد که این خطا پنالتی نبوده و با نگاهی دوباره به صحنه آهسته برخورد توپ به ایسلا متوجه می شدید که این اتفاق رخ نداده.

با به صدا درآمدن سوت پایانی بازی، السیو به این نکته اشاره کرد که این اتفاق ، بدشانسی تیمش بود ولی درعین حال یادآوری کرد که بازیکنانش در این بازی در سطح خوب همیشه شان نبودند . آنها در این بازی اولین شکست در ۱۸ ماه اخیر را درخارج از خانه تجربه کردند.

 به گزارش گل، درپایان بازی، السیو به خبرنگاران گفت:« ما به دنبال آن بودیم تا بهترین بازی ممکن را از بازیکنانمان بگیریم ولی با آن انسجام همیشگی بازی نکردیم و مثل همیشه رقابتی نبودیم و همین کار را برایمان سخت تر کرد. ما در جریان بازی به شدت گرفتار شده بودیم و دقیقا می دانستیم که برخوردهایی دربازی پیش می آید که همیشه و در هر بازی علیه ماست. »

 دستیار کنته که در طول زمان محرومیت او روی نیمکت مربیگری بینکونری می نشیند، ادامه داد:«من نمی دانم که اگر یک پنالتی این چنینی به نفع ما اعلام می شد، چه می شد؟ در هر صورت ما به حرکت در مسیرمان ادامه می دهیم و می دانیم که برای موفقیت باید به نحو متفاوتی بازی کنیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.