کاسیاس:مدیون هوادارانمان بودیم

ایکر کاسیاس دروازه بان رئال مادرید بعد از برد تیمش در بازی برگشت سوپرکاپ و قهرمانی رئال در این تورنمنت به شدت راضی و خوشحال بود.

به گزارش گل کاسیاس درپایان این مسابقه به خبرنگاران گفت:« آنجا ، در دیدار رفت و درنوکمپ بارسایی ها می توانستند ۴ گل وارد دروازه ما کنند و تنها یک هفته بعد ما گلی را زدیم که به ما بال داد و باعث شد که روند مسابقه باز شود.»

دروازه بان رئال درمورد روند بازی گفت:« در نیمه اول بازی دست ما بود و در مجموع مسابقه هم همین طور. در بازی ۴شنبه والدس بازی بی عیب و نقصی را ارائه داد و درنهایت ما اندکی سختی کشیدیم. فکر می کنم که به شایستگی به این جام رسیدیم. آنها فرصت های کمی را مقابل دروازه ما ایجاد کردند ولی همین فرصتهای کم، خطرات زیادی را به همراه داشت.»

کاپیتان تیم مادریدی در ادامه از رفتار خوب بازیکنان بارسلونا بعد از اتمام بازی تشکر کرد و گفت:« از بارسایی ها متشکرم. آنها بعد از اتمام بازی، با ماندن در مرکز زمین، حرفه ای گری شان را ثابت کردند. ما روند بدی را پشت سرگذاشته بودیم و به هوادارانمان مدیون بودیم. تیم ما شروع خوبی نداشت ولی در بعضی روزها خوش شانس هستی و بعضی روزها هم بدشانس.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.