رونالدو : نیمکت‌نشینی کاسیاس منطقی است

۳۱فروردین۱۳،

کاسیاس روزهای بدی را در رئال‌مادرید پشت سر می‌گذارد. اختلاف او با ژوزه مورینیو و نیمکت‌نشینی سبب شده است تا زمزمه‌های جدایی او از کهکشانی‌ها به گوش برسد. حتی رسانه‌های ترکیه از پیوستن این دروازه‌بان باتجربه به گالاتاسرای در فصل جابه‌جایی تابستانی خبر دادند. رونالدو، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال برزیل که سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا و رئال‌مادرید را دارد، نیمکت‌نشینی کاسیاس را منطقی می‌داند.

رونالدو که در حال حاضر در مادرید به سر می‌برد، گفت: “آن‌چه دربارهٔ کاسیاس اتفاق افتاد، طبیعی است. شکی نیست که کاسیاس یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال جهان است اما نیمکت‌نشینی او طبیعی است. او دو ماه از میادین به دور بود و لوپس در غیابش عملکرد خوبی داشته است.”

کاسیاس از ژانویه قبل تاکنون در ترکیب اصلی رئال‌مادرید به میدان نرفته است. سران باشگاه رئال‌مادرید پس از آسیب‌دیدگی‌ او دیگو لوپس را از سویا به خدمت گرفتند. نمایش خوب این دروازه‌بان باتجربه سبب شد تا ژوزه مورینیو، کاسیاس را با وجود رهایی از آسیب‌دیدگی‌ بازی ندهد. رسانه‌های اسپانیایی نیمکت‌نشینی کاسیاس را فنی ندانسته و آن را حاصل اختلاف با‌ آقای خاص می‌دانند.

مهاجم سابق بارسلونا همچنین دربارهٔ زیباترین گل دوران بازی‌اش گفت: “گلی که برابر لاتزیو در فینال جام یوفا در سال ۱۹۹۸ به ثمر رساندم، زیباترین گل دوران بازی‌ام بود. هر چند مهم‌ترین گلم دوران فوتبالم در فینال جام‌جهانی ۲۰۰۲ برابر آلمان زده شد.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.