دبیر هشتمین جشنواره پویانمایی تهران معرفی شد

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از کانون پرورش فکری، در این حکم مدیر عامل کانون ضمن بیان انتظارهای خود از دبیر جشنواره عنوان کرده است که این انتصاب به پیشنهاد معاون تولید و با توجه به تجربه و سوابق وی در برنامه‌ریزی و هدایت جشنواره‌های پویانمایی کانون در هفت دوره گذشته صورت گرفته است.

بر همین اساس تلاش برای سوق دادن سمت و سوی جشنواره در مسیر رشد و حمایت از استعدادهای جوان و هنر پویانمایی کشور با توجه به اهمیت نامگذاری سال جاری با عنوان حمایت از تولید ملی، توجه و حمایت از آثار دانشجویی و نیز تولیداتی که با مضامین و درون‌مایه‌های مذهبی ساخته می‌شود و تلاش برای حضور بهترین‌های پویانمایی جهان با این تاکید که پیام‌های این آثار با فرهنگ ایران اسلامی هماهنگی داشته باشد، از جمله انتظارهای مدیرعامل کانون از دبیر جشنواره پویانمایی عنوان شده است.

رضایی همچنین در این حکم از کریمی صارمی خواسته که در تعامل با شرکت کنندگان در جشنواره موانع حضور جهانی پویانمایی ایران و راهکارهای گسترش این حضور را بررسی کند.

همچنین پیوند جشنواره با مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری در شهرستان‌ها از طریق برپایی کارگاه‌های آموزشی و نیز پخش و نمایش گزیده‌ای از آثار جشنواره در شهرستان‌ها نیز مورد تاکید مدیرعامل کانون قرار گرفته است.

سید صادق رضایی در پایان این حکم با تاکید بر ضرورت برگزاری شایسته این رویداد مهم فرهنگی، هنری و پاسداشت فرهنگ و هنر اسلامی، خواستار بهره‌گیری از حمایت‌های مادی و معنوی نهادها و سازمان‌های فرهنگی، هنری به منظور تقویت مشارکت‌های اجتماعی در جشنواره شده است.

هشتمین جشنواره دوسالانه‌ پویانمایی تهران بر اساس تقویم همیشگی خود قرار است اسفند امسال در تهران برگزار شود.

فراهنگ ۱۸۸۳**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۴۲۲۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.