دروغ‌ شبکه‌های ماهواره‌ای صدای وزارت خارجه اسپانیا را هم درآورد +سند

۳۱فروردین۱۳،

سفارت اسپانیا در ایران از طریق پایگاه اینترنتی وزارت خارجه این کشور اطلاعات ارائه شده از سوی یکی از شرکتهای ایرانی درخصوص اخذ ملیت اسپانیایی را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، در تکذیبیه ای که در بخش اسپانیایی زبان پایگاه اینترنتی وزارت خارجه اسپانیا درج شده است، با اشاره به دروغ پردازی یکی از شرکتهای معروف مهاجرت که در خارج از ایران فعالیت می کند، تاکید شده است که قوانین و اطلاعات درج شده در پایگاه اینترنتی این شرکت غیر واقعی بوده و این کشور هیچ مسئولیتی در خصوص وعده های ارائه شده در این زمینه نخواهد داشت.

پس از آنکه کشور اسپانیا شرایطی را برای سرمایه گذاری در بخش ملک و اخذ اقامت کوتاه مدت ایجاد کرده است، گویا فرصتی برای دروغ پردازی بعضی از شرکتهای فعال در این زمینه ایجاد شده است تا با ایجاد فضایی غیر واقعی، منافع خود را تامین کنند.

«شرکت حافظ» که در کشور امارات در زمینه مهاجرت ایرانیان فعالیت می کند، با تعیین یک تاریخ خاص به عنوان آخرین مهلت مهاجرت به اسپانیا، تلاش دارد تا با بازار گرمی، بی خبران بیشتری را به دام وعده های دروغین خود بیاندازد.

همچنین با بررسی اطلاعاتی که از سوی این شرکت ارائه و مورد تکذیب وزارت خارجه السپانیا واقع شده است، می توان به موارد نادرست دیگری نظیر «نماینده رسمی دولت اسپانیا»، «در اختیار داشتن سهمیه اقامت برای خریداران ملک»، «اخذ اقامت ۵ ساله ظرف یک سال» و موارد دیگری از این دست اشاره کرد.

اوضاع نه چندان مساعد اقتصادی اسپانیا و فرصت هایی که این کشور برای سرمایه گذاران خارجی ایجاد کرده است، تبدیل به فرصتی برای سودجویی بعضی از شرکت های فعال در زمینه مهاجرت شده است و لازم است اشخاصی که قصد اقدام برای سرمایه گذاری خارجی دارند، با کسب اطلاعات دقیق و اطمینان از معتبر بودن منابع آن، در این خصوص اقدام کنند.

در ماههای اخیر تبلیغات این شرکت اماراتی مجهول الهویه بارها در شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب منتشر و سبب اغفال عده ای از مردم شده است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.