دری‌نجف‌آبادی: زیارت جامعه کبیره تبیین‌کننده شناسنامه کاملی از معصومین(ع) است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

dori.jpg

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: زیارت جامعه کبیره یکی از برکات امام هادی(ع) و بسیار iبه آن سفارش شده است و می‌توان گفت که این دعا شناسنامه کاملی از ائمه هدی و پیامبر اکرم و معصومین(ع) است.

به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مرکزی حجت‌الاسلام والمسلمین قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در جلسه اخلاق مدیران استان مرکزی، iبه تشریح باب‌های مهم معارف اسلامی و دین مبین اسلام پرداخت و گفت: یکی از باب‌های مهم معارف اسلامی باب زیارت است و باید دانست که این باب اساس معارف اسلامی قرآن کریم است.

وی با بیان این‌که «معارف اسلامی شاخ و برگ‌های گسترده‌ای دارد که هر کدام از آن‌ها بسیار مهم می باشند» گفت: یکی از باب‌های مهم دیگر معارف اسلامی دعاها می باشند که میدان وسیع و با عظمتی از معارف را iبه خود اختصاص می‌دهند و باید دانست که هر دعا ویژگی خاص خود را دارد و البته از این میان می‌توان iبه دعای عرفه iبه عنوان یکی از مهمترین آنها اشاره نمود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه خاطرنشان نمود: یکی از مهم‌ترین کتاب‌های شیعه صحیفه سجادیه امام سجاد(ع) است که از مهم‌ترین دعاهای ذکر شده در آن می‌توان iبه دعای مکارم اخلاق، دعای ختم قرآن و دعای هلال ماه اشاره نمود، بایستی این کتاب iبه بیش‌تر زبان‌های دنیا ترجمه شود و مردم جهان بتوانند از آن استفاده نمایند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.