در جست و جوی پنجمین فرزند ماورائی

اردیبهشت ۱۴۰۳

یکی از تازهترین کتاب هایی که به بازار آمده «گورستان» نام دارد که جلد چهارم از مجموعه «نگهبانان دروازه» است. این مجموعه دربارهٔ چهار نوجوان است که نیرویی مشترک برای نجات دنیا دارند

برترین مجله اینترنتی ایران

همشهری سرنخ: وقتی کتاب های نویسندگان خوش ذوق و سلیقه ای مثل «رولد دال» و «آنتونی هوروویتس» در ایران انتشار یافت، ادبیات فانتزی و ترسناک جوانان و نوجوانان تکانی خورد کتاب های این نویسنده ها به سبب فضای خاص و عجیبی که دارد بسیار زود مورد توجه دوستداران این نوع آثار قرار گرفت و همین مساله سبب شد آثار آنها به سرعت در ایران ترجمه شود.

یکی از تازهترین کتاب هایی که به بازار آمده «گورستان» نام دارد که جلد چهارم از مجموعه «نگهبانان دروازه» است. این مجموعه دربارهٔ چهار نوجوان است که نیرویی مشترک برای نجات دنیا دارند و اگر نیروهایشان را با هم متحد کنند، می توانند خطر نابودی را از بین ببرند.

در جست و جوی پنجمین فرزند ماورائی

«دروازه کلاغ»، «طلوع شب» و «ستاره شیطانی» از این مجموعه انتشار یافته اند و چند هفته قبل جلد چهارم آن یعنی گورستان به بازار کتاب آمد.

در این داستان، این ۴ نوجوان که یک دختر و سه پسر می باشند، به دنبال پنجمین بچه ماورائی» می گردند تا راه پنج دروازه ورود موجودات شرور به دنیای انسان ها را سد کنند. این مجموعه همچون سایر داستان ها نبرد خیر و شر را نشان می دهد.

نام کتاب: گورستان
نویسنده: آنتونی هوروویتس
مترجم: ندا شادنظر
انتشارات: ایران بان


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.