خالق «لاست» با دختری عجیب برمی*گردد

خالق «لاست» با دختری عجیب برمی*گردد


داستان دختری عجیب را روایت می*کند که توانایی ماورائی دارد و در طی هفت سال توانایی*اش به مرحله نهایی می*رسد. مردی که به تازگی از زندان آزاد شده….

جی. جی. آبرامز خالق سریال «لاست» به همراه آلفونسو کوارون سریالی علمی تخیلی برای شبکه ان*بی*سی می*سازد.
به گزارش خبرآنلاین، آلفونسو کوارون سازنده فیلم*های تحسین*شده*ای چون «و مادرت هم همینطور» و «فرزندان بشر»، این روزها ساخت «جاذبه» را به پایان رسانده است، فیلمی علمی تخیلی که قرار است سال ۲۰۲۴ روی پرده برود و داستانش درمورد فضانوردی است که پس از آسیب دیدن سفینه*اش سعی می*کند خود را به زمین برساند.

حالا کوارون به همراه جی. جی. آبرامز سریالی برای شبکه ان*بی*سی می*سازد که داستانی ماورائی را روایت می*کند. قرار است کوراون قسمت اول سریال را کارگردانی کند و تهیه*کننده آن باشد. آبرامز که پاییز امسال سریال «انقلاب» ساخته او از شبکه ان*بی*سی پخش می*شود، این بار برخلاف گذشته چندان اخبار سریال جدید را که هنوز نامی ندارد، در هاله رازورمز فرو نبرده است.
فیلمنامه سریال را کوارون به همراه مارک فریدمن می*نویسد و داستان دختری عجیب را روایت می*کند که توانایی ماورائی دارد و در طی هفت سال توانایی*اش به مرحله نهایی می*رسد. مردی که به تازگی از زندان آزاد شده به دختر پناه می*دهد، این درحالی است که عده*ای در تلاش برای دست یافتن به نیروی دختر هستند.

کورارون شاید به اندازه آبرامز در تلویزیون تجربه نداشته باشد، اما بی*تجربه هم نیست. او یک قسمت از سریال رمزآلود «فرشتگان سقوط*کرده» (سریالی محصول سال ۱۹۹۳ که تام کروز و استیون سودربرگ هم از کارگردان*های آن بودند) را کارگردانی کرده و همچنین شش اپیزود از سریال اسپانیایی «هورا مارکادا» در ژانر فانتزی/وحشت را ساخته است.
کوراون برای فیلمنامه «و مادرت هم همینطور» و «فرزندان بشر» نامزد جایزه اسکار فیلمنامه شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.