خالق ˝باشگاه مشتزنی˝ به سراغ ˝دختر گمشده˝ می‌رود

۱۲ام بهمن ،

دیوید فینچر، فیلمساز شناخته شده سینمای جهان و خالق فیلم‌های ˝باشگاه مشتزنی˝ و ˝هفت˝، به عنوان کارگردان تازهترین پروژه سینمایی کمپانی فاکس قرن بیستم پشت دوربین می‌رود.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، این پروژه سینمایی با عنوان “دختر گمشده” با اقتباس از رمان پرفروشی به همین نام به قلم گیلین فلین ساخته می‌شود.

بنابر این گزارش، کمپانی فاکس قرن بیستم در رقابتی فشرده و سخت با کمپانی یونیورسال توانست امتیاز ساخت فیلم از روی این رمان را که به مدت هشت هفته در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بود، بدست آورد.

به نوشته دیلی‌نیوز، تاکنون بیش از دو میلیون نسخه از رمان “دختر گمشده” که سومین رمان بلند گیلن فلین است، به فروش رفته و قصه آن روایتگر داستان تاریک و پرتعلیق زنی است که در پنجمین سالگرد ازدواجش ناپدید می‌شود.

دیوید فینچر احتمالا ساخت فیلم “دختر گمشده” را پس از اتمام نسخه بازسازی شده فیلم “بیست هزار فرسنگ زیر دریا” آغاز می‌کند. فینچر همچنین از آماده شدن فیلمنامه قسمت دوم فیلم “دختری با خالکوبی اژدها” با عنوان “دختری که با آتش بازی کرد” خبر داده و از ساخت این فیلم به عنوان یکی از پروژه‌های آینده خود نام برده است.

گفتنی است، دیوید فینچر ساخت فیلم‌هایی همچون؛ “باشگاه مشت‌زنی”، “زودیاک”، “ماجرای عجیب‌ بنجامین باتن”، “شبکه اجتماعی” و “دختری با خالکوبی اژدها” را در کارنامه سینمایی خود دارد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.